CPU usage steeds op 100%

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Ik heb deze vraag al gesteld, maar daar is hij geblokkeerd. Dus hier nogmaals.

Ik heb ondertussen de probleem processen gevonden en dat zijn:
MSKSrvr.exe
MCShield.exe

Volgens mij zijn deze allebei van mijn MCAfee firewall.

Weet iemand wat het probleem kan zijn, of hoe ik deze processen voor altijd kan verwijderen.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:14
Deinstalleren van de firewall en een andere nemen? :?

En je vorige topic is niet zomaar gesloten..
dion_b schreef op 27 augustus 2004 @ 16:34:
Wat doet deze vraag in Processors, Moederborden en Geheugen? dit is gewoon een SOFTWARE vraag :o

Verder, TS, je zou je eens mogen verdiepen in de GoT Huisregels, want dit is niet de eerste topic van je op de verkeerde plek met weinig eigen inzet...
Dus is suggereer dat je even de Faq door leest..

Verwijderd

google zoeken MSKSrvr.exe

staat ook als eerste hit een link met hetzelfde probleem.

Wat heb je allemaal zelf geprobeerd om op te zoeken? is het niet een bug uit McAffee?
Wat heb je geprobeerd om het probleem te verhelpen?

dan kunnen wij je ook meer helpen namelijk..

• thriller
  • Nu online
ik heb de processen gewoon gestopt, en dan is het probleem verholpen, maar om dit nu elke keer te doen nadat ik windows heb opgestart vind ik niet echt handig.

maar ik zal wel even bij google kijken

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:12
thriller schreef op 28 augustus 2004 @ 14:34:

Als je dat nou had gedaan voordat je poste ;)

Verwijderd

thriller schreef op 28 augustus 2004 @ 14:34:
ik heb de processen gewoon gestopt, en dan is het probleem verholpen, maar om dit nu elke keer te doen nadat ik windows heb opgestart vind ik niet echt handig.

Heb je nog updates gedraait, programma's gekopiert, specifieke bestanden verplaatst?

heb je nog updates gedraait of dergelijken, ken mcaffee niet echt, maar weet wel dat hoge cpu load niet in orde is.

Is ie niet aan het scannen gegaan oid? (led activiteit) ik weet uit ervaring dat sommige virusscanners gewoon een full scan in de achtergrond gaan draaien.

Wat het ook kan zijn is dat je ergens een file (thumnail, zip) (op desktop oid) heb staan die de virusscanner niet goed kan lezen. Heb op me stage meegemaakt dat als je een zip file wou inlezen / kopieren op desktop had staan dat systemen voor geen ene moer meer draaiden....

Dit waren Compaq evo d330's niet echt langzame systemen....

Probeer eens wat aan de opties in mcaffee aan te passen en kijk wat er dan gebeurt

• thriller
  • Nu online
Ik heb de oplossing al gevonden, McAfee Spamkiller was het probleem, ik heb een paar mappen verwijderd en alles werkt weer perfect.

En ik zal volgende keer eerst op google kijken hoor!
Pagina: 1