Ik heb sinds kort een Gmail account en wil graag dat al mijn mail naar mijn planet, die ik normaliter via outlook ontvang, nu automatisch naar mijn Gmail wordt doorgestuurd. De vraag is nu of dit uberhaupt kan? En zo ja hoe dan?
even inloggen op: http://csc.planet.nl/cgi-bin/mutate.cgi
en dan 'onderhoud mailbox' daar kan je je e-mail doorsturem naar een ander e-mail adres.
en dan 'onderhoud mailbox' daar kan je je e-mail doorsturem naar een ander e-mail adres.
Het ergste moet nog komen.
Titeledit 
Autmoatisch mail doorsturen ==> G-mail automatisch forwarden naar planet-account
Autmoatisch mail doorsturen ==> G-mail automatisch forwarden naar planet-account
Dit is wel heel erg basic. En sinds wanneer is Planet een OS? Voortaan in het juiste subforum (SA indien je het via Outlook wilt oplossen, anders waarschijnlijk IT) 
G-mail automatisch forwarden naar planet-account* > Planet mail automatisch doorsturen naar GMail? *
G-mail automatisch forwarden naar planet-account* > Planet mail automatisch doorsturen naar GMail? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.