Toon posts:

Photokina 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, is binnenkort weer de tweejaarlijkse Photokina in Keulen (D). Aangezien ik op een uurtje rijden van Keulen woon, ga ik er zeker naar toe. Zijn er meer GoT-ers die gaan?

Ben zelf nu druk aan het sparen voor een dslr en aangezien ik nog geen lenzen heb zal ik nog een keuze moeten maken tussen Canon / Nikon / ...
Ben zeer benieuwd of Nikon de D200 introduceert tijdens de Photokina en hoe deze uiteindelijk presteert t.o.v. de 20D.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 17:00
Ik zit me nu heel hard af te vragen. Je hebt Kleef en Keulen. 1tje is niet zo ver vanaf arnhem, de ander een stuk verder. Als het de 1ste is ga ik denk ik wel, bij de 2e ben ik nogal afhankelijk van vervoer

Verwijderd

Ik zou heeeeel graag willen, maarja, fietsen vanuit den haag gaat niet zo makkelijk :P
Ik ben maar een arme scholier, en tevens nog geen 18, dus ik heb geen vervoer, en ook geen foto-freak vrienden hier in de buurt die er heen gaan. Als er iemand uit de regio den haag gaat, hou ik me aanbevolen (uiteraard benzinekosten vergoeding etc) maar ik ben bang dat het er weer niet in zit :(

Verwijderd

Ik ben erbij. De baas betaalt, dus het zal wel educatief zijn oid.... ;)

Ik laat wel weten hoe het was. Ik heb trouwens een kaartje icm de ICE.

Verwijderd

Hmm, hoe regel je dat, de baas dokt?:p enne, wat kost zon ICE kaartje? wanneer is het precies?

Verwijderd

Topicstarter
van dinsdag 28 sept t/m zondag 3 okt.

zie ook http://www.photokina.de/

oeps..je bedoelt waarschijnlijk de ICE?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 19:27 . Reden: typo ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:14

BaRF

bijna kerst

* BaRF gaat met 3 collega's fijn bezoekje brengen \o/

baas betaald 8)

[ Voor 26% gewijzigd door BaRF op 29-08-2004 19:29 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

*schop* de photokina is begonnen 8)
check dpreview voor de spullen van vandaag!
vandaag was een press-release cq. press preview dag, aan de dpreview site te zien was olympus eerst aan de beurt, en heeft een hoop nieuwe speeltjes laten zien. Morgen gaat de Photokina 2004 echt van start, en dan zullen we ook van de grotere merken als KM/Canon/Nikon etc. een hoop nieuws te zien krijgen!

/me Gapster likt zn bek af..

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb een wat nettere startpost in elkaar gedraaid, hij komt zo hier te staan in een nieuw topic :)

Die: PhotoKina 2004

Ik zal hem later vandaag updaten met pics enzo :)

[ Voor 38% gewijzigd door Remy op 27-09-2004 17:33 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.