Toon posts:

[iPod iSkin] problemen met roteren van belt clip?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit in dit gedeelte van het forum hoordt maar dit leek me het meest logisch.

ik heb vandaag een iSkin evo voor mijn 3rd gen 15gb iPod gekocht maar het probleem is dat de belt clip niet verder dan dit wil roteren ik kon zelf geen oplossing of fout vinden.
verder dan dit kan hij roteren niet:
Afbeeldingslocatie: http://img37.exs.cx/img37/5968/iSkinbeltclip.jpg

als iemand hier eerder last van heeft gehad hoe is het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Ik heb een iSkin Exo2 gehad bij mijn iPod 3G en die had een stalen ronde schijf die aan de binnenkant in de hoes zat. Hij prikte dan met twee palletjes door de rubberen behuizing en aan de buitenkant kon je dan de clip erop vastzetten.

Door de stalen schijf 90 graden te draaien en dus de palletjes door de aanwezige gaatjes te drukken, kwamen de palletjes dus ook onder een hoek van 90 graden aan de buitenkant naar buiten. Als je dan de clip er aan de buitenkant opzet, is deze dus 90 graden gedraaid.

Ik hoop dat je hier verder mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb ook een iSkin Evo. Bij mij kan de clip gewoon 90 graden draaien, linksom en rechtsom. Als je onder de clip kijkt zie een soort 'rad van fortuin' mechanisme met de 'wijzer' aan de boven- en onderkant. Maar als ik op je foto kijk, zie ik dat bij jou de clip precies andersom zit.
Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39959/full.jpg

Je moet hem dus even forceren en 180 graden draaien. Maar doe het voorzichtig, ik brak net een nokje van de clip :( je wordt bedankt ;)
Na draaien (ronde uiteinden op ronde uiteinden) zal je zien dat hij gewoon in 3 stappen tot 90 graden kan draaien. Bij mij dus nu in 2 stappen :X

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 29-08-2004 02:10 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op 29 augustus 2004 @ 02:09:
Ik heb ook een iSkin Evo. Bij mij kan de clip gewoon 90 graden draaien, linksom en rechtsom. Als je onder de clip kijkt zie een soort 'rad van fortuin' mechanisme met de 'wijzer' aan de boven- en onderkant. Maar als ik op je foto kijk, zie ik dat bij jou de clip precies andersom zit.
Kijk maar:

[afbeelding]

Je moet hem dus even forceren en 180 graden draaien. Maar doe het voorzichtig, ik brak net een nokje van de clip :( je wordt bedankt ;)
Na draaien (ronde uiteinden op ronde uiteinden) zal je zien dat hij gewoon in 3 stappen tot 90 graden kan draaien. Bij mij dus nu in 2 stappen :X
bedankt ik heb dat dingetje er uitgeknipt in plaats van geforceerd en nu kan hij gewoon draaien.