Met welk simpel programma zou ik meerdere wmv of avi bestanden kunnen samenvoegen tot 1 gehele wmv of avi?
voor de avi kan je virtual dub gebruiken als de video en audio stroom van hetzelfde formaat zijn.
Het nadeel van moviemaker is dat je een wmv krijgt, van meestal niet zo'n goede kwaliteit.
Het nadeel van moviemaker is dat je een wmv krijgt, van meestal niet zo'n goede kwaliteit.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Excuses mocht het topic eigenlijk te oud zijn om te kicken. Maar ik zit ff met een vraag.
Ik organiseer een dartstoernooike en ik wil voor de start van het toernooi een tune maken.
Nu wil ik de volgende bestanden in deze volgorde (zonder stop, moet eigenlijk in elkaar overlopen)
Ladies and Gentlemen, Lets play darts (avi-bestand), loopt over in een
techno dreun (mp3), eventueel met een 100andeighty!!! er door heen, maar dat zal wel een stuk lastiger zijn denk ik.
mocht het kunnen, wil ik nog een eigen ingesproken tekst, (ook avi wordt dat dan of niet?) er aan toevoegen.
dit wil ik dan als 1 nummer (hoogstens een minuutje) op een cd branden.
Ik heb al wat gelezen en geprobeerd met virtual dub, maar kom er niet uit. Vrijdag ist toernooi, dus tis een beetje kortdag.
Is er iemand die mij ff kan en wil helpen? BVD.
Ik organiseer een dartstoernooike en ik wil voor de start van het toernooi een tune maken.
Nu wil ik de volgende bestanden in deze volgorde (zonder stop, moet eigenlijk in elkaar overlopen)
Ladies and Gentlemen, Lets play darts (avi-bestand), loopt over in een
techno dreun (mp3), eventueel met een 100andeighty!!! er door heen, maar dat zal wel een stuk lastiger zijn denk ik.
mocht het kunnen, wil ik nog een eigen ingesproken tekst, (ook avi wordt dat dan of niet?) er aan toevoegen.
dit wil ik dan als 1 nummer (hoogstens een minuutje) op een cd branden.
Ik heb al wat gelezen en geprobeerd met virtual dub, maar kom er niet uit. Vrijdag ist toernooi, dus tis een beetje kortdag.
Is er iemand die mij ff kan en wil helpen? BVD.
Het is in een paar minuten te doen; en wij gaan het niet voor je doenIk heb al wat gelezen en geprobeerd met virtual dub, maar kom er niet uit. Vrijdag ist toernooi, dus tis een beetje kortdag.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nee, dat data plakken lukt dus niet, want als ik een file open (bv avi) pakt ie hem niet. maw er gebeurt niks.
Pagina: 1