Toon posts:

Asus a7n8x-x nforce updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een asus a7n8x-x nforce 2 400 fsb moederbord. Ik heb windows XP pro. Ik heb geprobeerd me drivers te updaten omdat ik nog de meegeleverde drivers had. Ik heb dus deze drivers geinstallerd "nVidia nForce 4.24 WHQL" Alles goed en wel geen complicaties bij installatie. Ik start computer opnieuw op en me pc start niet meer op hij stopt bij het loading balkje met windows logo. Ik heb dus moeten formatten. Na de format gelijk na windows xp pro installatie geprobeerd en weer hetzelde. Ik heb bij dat loading balkje zeker een uur gewacht omdat ik weet dat het soms lang duurt maar niks. Hoe komt dit ik zou graag me mobo drivers updaten?

512ddr geheugen en radeon 9600 pro en AMD athlon 2600+

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:53

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De 4.24 drivers zijn niet de nieuwste meer, maar nu is dat 4.27. Heb je verder eerst DirectX 9 van tevoren geinstalleerd? (Ik kan me overigens niet voorstellen dat je vastloper hierdoor komt, maar volgens NVIDIA wordt dit aangeraden.)
Daarnaast neem ik aan dat je niets overgeklokt hebt? :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

4.24 had erg slechte ide drivers. 4.27 gebruiken dus !

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb het gelijk na een format gedaan dus nog niks geinstalleerd.

Verwijderd

En een format was nou niet direct nodig, dan kun je hem beter even in safe-mode opstarten en alle drivers regelen en nog eens opstarten.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:53

--MeAngry--

aka Qonstrukt

KillerAce_NL schreef op 28 augustus 2004 @ 11:38:
4.24 had erg slechte ide drivers. 4.27 gebruiken dus !
Jij haalt ze denk ik door de war met de 2.41 en 2.43 drivers van een tijd geleden ;)
Ik zie op de site van NVIDIA dat de 4.24 en 4.27 drivers in principe gelijk zouden moeten zijn, alleen heeft 4.27 alle internationale vertalingen.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar kijk ik wil er wel zeker van zijn dat dat de oplossing is anders moet ik weer formatteren. En ik heb gehoord dat mobo update een best wel groot performance verschil kan opleveren.

haha dat was een kromme zin :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 11:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 11:39:
En een format was nou niet direct nodig, dan kun je hem beter even in safe-mode opstarten en alle drivers regelen en nog eens opstarten.
En hoe kan je hem in safe mode starten zonder dat al in windows xp aangevinkt te hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 11:46:
[...]

En hoe kan je hem in safe mode starten zonder dat al in windows xp aangevinkt te hebben?
druk tijdens het opstarten op F8 (nadat hij door de BIOS is dus)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 11:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok bdankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor ent dat er verschillende drivers zijn welke moet ik hebben dan?
Pagina: 1