Toon posts:

probleem....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wou het bios van m'n geforce (1) DDR flashen, maar ik kwam erachter dat ik niet het goede bios op de boot-diskette had gezet.
stond nog op een andere comp. :(
dus zet ik comp met geforce uit |:( en zet het goede bios op die diskette.
zet comp met geforce weer aan.
3 piepjes een het was stil.
had biosrommetje van geforce eerst leeggemaakt :'( om die nieuwe erop te gooien. (had comp niet uit moeten zetten |:()

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 08:17

Theeboon

theebonen bestaan!

inderdaad een debiel-in-inrichting.
terug naar de hardware-store vrees ik.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
kan ik er geen goedkoop kaartje (pci) naast zetten en dan het bios van de geforce flashen :?

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Kun je proberen.
Heb er geen ervaring mee, maar in theorie moet het kunnen zolang je bios update programma de goede bios update.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 14:40 schreef printerman het volgende:
Kun je proberen.
Heb er geen ervaring mee, maar in theorie moet het kunnen zolang je bios update programma de goede bios update.
proberen dan maar >:)

Iemand nog tips?

Verwijderd

Als je een AGP en PCI kaart naast elkaar zet dan wordt de PCI als 1e herkend (als het goed is) dus dan moet het kunnen ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 14:51 schreef whistler het volgende:
Als je een AGP en PCI kaart naast elkaar zet dan wordt de PCI als 1e herkend (als het goed is) dus dan moet het kunnen ja.
<:)>dat hoop ik dan maar<:):)>

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Even over dat herkennen van de videokaart. In mijn moederbord BIOS (MSI K7T Pro 2) kan ik instellen of de PCI of de AGP eerst geïnitialiseerd wordt. Dus het moet dan wel goed ingesteld zijn (bij mijn BIOS is default de PCI-kaart).

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 15:01 schreef printerman het volgende:
Even over dat herkennen van de videokaart. In mijn moederbord BIOS (MSI K7T Pro 2) kan ik instellen of de PCI of de AGP eerst geïnitialiseerd wordt. Dus het moet dan wel goed ingesteld zijn (bij mijn BIOS is default de PCI-kaart).
Beste methode volgens mij is hierom: AGPkaart eruitrukken, alleen PCI erin, opstarten, BIOS ingaan, optie zoeken "Init Display first" (of iets dergelijks - maar in ieder geval een optie waarbij je twee opties hebt, AGP of PCI), die op PCI zetten, PC uit, beide kaarten erin -> opstarten en dan proberen de GeForce succesvl te flashen. Zou moeten lukken :?

Verwijderd

Topicstarter
<blije modus> het is gelukt >:) :) </blije modus>
Pagina: 1