[XP-SP2] DrWatson Postmortem Debugger

Pagina: 1
Acties:

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 22:28
Na het installeren van SP2 loopt de boel bij sommige acties compleet vast (vb: bij het openen van de directory My Pictures krijg ik een zandlopertje te zien, waarna alles vast loop en ik dit alleen kan verhelpen met task manaager). Ik krijg dan een foutmelding dat er een fout is opgetreden m.b.t. tot DrWatson Postmortem Debugger ??? Wat de hell is dit? Ik heb nog nooit vastlopers gehad voor SP2, en nu dit? Iemand idee?

Bladiebla!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
heb je je systeem al even gechecked op spyware :?

A wise man's life is based around fuck you

• TuLPMaN
Jep, en daar ligt het niet aan. Voorheen ook nooit last gehad hiervan, het heeft echt te maken met de installatie van SP2.

Bladiebla!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

DrWatson zit volgens mij al in de Windows NT serie sinds NT4...
is een soort van tool die onderzoekt waarom iets crasht en waardoor, zodat je er iets aan kan doen.

...iig volgens mij dan...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Zwelgje
TuLPMaN schreef op 28 augustus 2004 @ 11:48:
Jep, en daar ligt het niet aan. Voorheen ook nooit last gehad hiervan, het heeft echt te maken met de installatie van SP2.
zou je dat in het vervolg even willen melden in je startpost :?

zou kan je verwachten dat hier straks allemaal suggesties komen te staan met zaken die je al hebt gedaan... en dat schiet niet op

wat voor virusscanner heb je?

http://www.msfn.org/board...x.php?act=ST&f=34&t=23875

er zijn er dus meer met problemen, deze gast heeft zijn divx codecs verwijderd, mischien dat ook eens proberen :?

[ Voor 21% gewijzigd door Zwelgje op 28-08-2004 11:53 ]

• TuLPMaN
Thanx zwelgje, ik zal volgende keer wat meer duidelijke info geven. Het had idd te maken met divx codecs, raar maar waar.

Bladiebla!

• Zwelgje
TuLPMaN schreef op 28 augustus 2004 @ 12:03:
Thanx zwelgje, ik zal volgende keer wat meer duidelijke info geven. Het had idd te maken met divx codecs, raar maar waar.
een andere *gratis* tip, gooi je probleem eens op google.com dan heb je vaak gelijk een oplossing voor je probleem

Pagina: 1