Ik ben net verhuisd, en heb bij het inpakken alles in een doos gepleurd (moge logisch zijn). Omdat op mijn bureau zowel mn Jazz Hipster speakers stonden als mijn USB Hub, was ik bang de adapters te verwisselen (zo heb k al een keer een router vermoord
) ... en heb op de ene USB HUB gekalkt. Maar nu kan ik de adapter van mijn speakers niet vinden
dus ik vraag me af of ik nou niet echt de verkeerde adapter heb beklad... 
Het is een groot zwart zwaar blok zonder ventilatieribbels ofzo, met daarop als output 12V -- 800mA. 9.6 VA.
HON - KWANG ELECTRIC CO., LTD
MADE IN CHINA
Ik herinner me vaag ergens dat ik de USB hub adapter ooit heb weggedaan omdat dat me een stopcontact scheelde en het ding het wel trok... maar nu weet ik het dus niet meer.
Ik wil het wel lukraak aansluiten maar niet daarbij mij boxjes opblazen, die dingen zijn oud maar klinken heerlijk, ik zie mezelf nog geen tweedehandsjes zoeken...
Help?
Ongeduldig als ik ben - de Jazz site werkte ook niet mee
- heb ik het gewoon aangesloten. De speakers zijn niet geploft ofzo en ze doen het. Ik neem aan dat ik de verkeerde adapter heb, maar het werkt.. dus k laat het zo
Het is een groot zwart zwaar blok zonder ventilatieribbels ofzo, met daarop als output 12V -- 800mA. 9.6 VA.
HON - KWANG ELECTRIC CO., LTD
MADE IN CHINA
Ik herinner me vaag ergens dat ik de USB hub adapter ooit heb weggedaan omdat dat me een stopcontact scheelde en het ding het wel trok... maar nu weet ik het dus niet meer.
Ongeduldig als ik ben - de Jazz site werkte ook niet mee
[ Voor 12% gewijzigd door Dark Blue op 28-08-2004 11:10 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs