Voor IBM laptops is er een applicatie die afhankelijk van je locatie een bepaald profiel kan gebruiken. Met profiel bedoel ik niet gebruikers-profiel, maar denk ik meer aan dingen als 'Wireless aan', 'Bluetooth uit', 'Lan verbinding statisch instellen', etc.
Deze locaties kan je dan aanmaken en aangeven welke instellingen daar gebruikt moeten worden. Nu is het nadeel dat dit alleen met IBM hardware werkt aangezien ik met een DELL laptop werk.
Tussen deze locaties kan makkelijk geswitched worden door er 1 te kiezen via je system tray.
Nu was ik benieuwd of iemand weet of dit ook bestaat voor 'andere' hardware, zodat ik dit ook kan gebruiken op mijn DELL laptop. De search leverde niets op.
Ik hoop dat ik in het goede sub-forum heb gepost
.
Voor mensen die niet weten wat ik beoel, hier is zoiets maar dan voor MacOS X.
Deze locaties kan je dan aanmaken en aangeven welke instellingen daar gebruikt moeten worden. Nu is het nadeel dat dit alleen met IBM hardware werkt aangezien ik met een DELL laptop werk.
Tussen deze locaties kan makkelijk geswitched worden door er 1 te kiezen via je system tray.
Nu was ik benieuwd of iemand weet of dit ook bestaat voor 'andere' hardware, zodat ik dit ook kan gebruiken op mijn DELL laptop. De search leverde niets op.
Ik hoop dat ik in het goede sub-forum heb gepost
Voor mensen die niet weten wat ik beoel, hier is zoiets maar dan voor MacOS X.
[ Voor 23% gewijzigd door sorted.bits op 28-08-2004 08:06 ]