Toon posts:

Trust Muis, scroll doet gek

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloze, optische Trust muis. Sinds kort doet de scrol-functie heel gek. La sik scroll dan gaat t beeld helemaal heen en weer. Ik heb de drivers al een sopnieuw geïnstalleerd, maar zonder sicces. Zou het wieletje kapot zijn, of kan het liggen aan het feit dat XP toch best wel overhoop ligt??

groetjes,

Laserledje

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:16

breinonline

Are you afraid to be known?

Behalve de drivers kan het ook liggen aan de instellingen voor de muis die door windows gemaakt worden. Kijk die ook eens even na. Ik neem verder aan dat de muis goed kan functioneren zonder specifieke trust drivers (je kan 'muizen' zonder dat er een driver geinstallleerd is)? Dan kan je proberen logitech of MS itellimouse drivers te gebruiken. Verder kan je nog even op de site van Trust zoeken of het probleem bekend is (even registreren, dat wel).

Je zegt dat XP overhoop ligt, wat bedoel je daar precies mee?
offtopic:
Wij tweakers doen elkaar niet onder elke post de groeten, zie de FAQ.

[ Voor 9% gewijzigd door breinonline op 28-08-2004 09:17 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
nou...ja....dat ik t lang niet meer schoongemaakt heb. Wordt weer eens tijd dat ik opnieuw ga installeren.
Bedankt voor je tips iig. Ik zal ze nagaan.