Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audio mp3 bay

Pagina: 1
Acties:

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik ben eigenlijk opzoek naar een aparaatje in mijn case waarme je, de audiospelers/mp3 kan bedienen van buiten af. Beetje net als deze fancontroller: Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/1213-1251G.JPG
Ziet er zeer strak uit, maar ik hoef geen fans te bedienen want daar heb ik niets aan, ben niet zo'n overclocker e.d. Als je er cpu temperatuur enzo op af kan lezen is dat mooi maar geen vereiste. Bestaat zoiets enzo ja, waar kan ik dat krijgen voor welke prijs ?

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 08:12
Zelf maken? een lcd schermpje en een winamp control unit is niet zo heel moeilijk hoor.

[ Voor 78% gewijzigd door Brammel op 28-08-2004 00:21 ]

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ja kan ook, maar wil dan wel graag een kant-en-klare how-to. Maar heb haast nog liever dat ik er in de winkel 1 kan uitkiezen ;) Ik weet het lui en saai, maar wil ff niet moeilijk doen.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Bertuss schreef op 28 augustus 2004 @ 00:23:
Ja kan ook, maar wil dan wel graag een kant-en-klare how-to. Maar heb haast nog liever dat ik er in de winkel 1 kan uitkiezen ;) Ik weet het lui en saai, maar wil ff niet moeilijk doen.
Koop je toch gewoon een ati remote wonder II? kan je dat nog vanuit je hele huis doen ook en kost quasi niets..