Toon posts:

Gratis MMORPG-tje

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hidiho,

samen met mijn vriendengroep hebben we een aardige server voor DAOC opgezet. We willen nu dit delen met onze medenederlanders :P.

Als jullie willen meespelen ga naar toch weg voor de zekerheid en download de client van het torrentnetwork. Download de loader, en bedenk een accountnaampje :)

Char maken en hoppa rammen.

Veel plezier allemaal,

thnx to all the -FUN-Crew _/-\o_

ps. client is maar 300 mbtjes(best aardig voor een 3d mmorpg) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 02:59 ]

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoi,
ten 1e, je zit in het verkeerde topic want geloof niet dat je om hulp vraagt dus zou deze naar spielerij games & discussies moeten.

ten 2e, wat is DAOC? Veel mensen zegt het misschien iets, maar velen ook vast niet, dus geef de volledige game-titel en zonodig een omschrijving. (na intikken op google kwan ik er achter dat je Dark Age of Camelot bedoelde)

ten 3e, mag de opening post wel wat overzichtelijker zijn, beetje opbouw is geen overbodige luxe? Klopt de topic ook met wat je hier probeert duidelijk te maken.

Relaxt van je dat je DAOC fans een server aanbied hoor, niet om lullig te doen. Je mag alleen wel wat meer je best doen met je startpost wil je dat mensen je serieus nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fiddle op 28-08-2004 01:02 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Verwijderd

Dit voelt erg spammerig aan: Je eerst post/topic en gelijk reclame maken voor jullie DOAC server. Daar is GoT niet voor bedoeld.

Daarnaast twijfel ik ook nog eens aan de legalieit van de downloads die je hier aanbiedt. Ik neem niet aan dat die 300MB aan bestanden alleen maar nodig is om met een legale versie van het spel op jullie server te kunnen spelen...

Dit topic is gesloten.