Weer even hypen... de nieuwe iMac?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Dinsdag zal Phil in Parijs oa de nieuwe iMac aankondigen. Het is dus weer tijd voor hypen en speculaas eten. Op AppleInsider zijn de volgende foto's verschenen:

Afbeeldingslocatie: http://www.macned.nl/images/upload/imacg5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.macned.nl/images/upload/imacg52.jpg

Quote van MacNed.nl:
Inmiddels schijnen er ook foto's van deze all in one computer gemaakt te zijn. Dit gebeurde tijdens het vervoer van het vliegveld in Parijs naar de Expo. De vervoerder heeft in een lift snel de doos open gemaakt en een paar foto's genomen. Wat we op de foto's zien is een aluminium scherm met achterop een verdikking, waarschijnlijk de CPU unit. Of dit ook werkelijk foto's van de niuewe iMac zijn is niet zeker, wel werden de foto's weer snel van internet gehaald. Nog even en we weten ook hierop het antwoord.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het klopt in ieder geval met de eerdere geruchten dat het geheel, als een soort dikke tablet PC in een flatscreen zou worden ingebouwd.

Edit: touchscreen? Niet voor zover ik weet, maar het zou wel een handig zijn, maar ik had het alleen over de design.

[ Voor 31% gewijzigd door Johnny op 28-08-2004 00:19 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Touchscreen dus? Ik zie in iedergeval geen toetsenbord in die doos (welke overigens verdacht veel op een Powerbook doos lijkt...

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Die vervoerder hoeft iig nooit meer op opdrachten van Apple te rekenen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Touchscreen lijkt me nou nog dommer dan een ronde muis verzinnen. Die zullen ze wel met een andere vervoerder sturen. Maar beetje vaag.. geloof dat er binnenkort iemand ontslagen wordt. Lijkt me nogal makkelijk te achterhalen wie de druif van de foto's is geweest.

Maar ziet er in elk geval weinig Barbie uit. Ik ben voor.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
wat ik zo vreemd vindt is dat de doos niet de vormen heeft van dat ding dat er in ligt. Of zie ik dat verkeerd? Verkeerde verpakking...

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36

Maximus

There is no substitute

Het heeft inderdaad niet de vormen van de doos waar het in zit, ik denk zelf dat we beter kunnen wachten tot de expo is geweest en dan een oordeel te vellen.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Helaas mensen, we doen niet aan roddels in APL... misschien is dit wat voor de HK ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.