Na de pc werkend af te hebben gesloten en de dag erop de pc te starten is deze ontzettend traag geworden.
Het duurt ruim 10 tot 15 minuten voordat XP prof is gestart (zowel in normale als in safe mode)
Als XP eenmaal draait werkt alles langzaam, wil je iets openen moet je soms 5 tot 10 minuten wachten totdat er iets gebeurd.
De task manager geen geen vreemde processen aan, ook is er geen hoge cpu load en ook geen hoge memory load.
Wel is de HD constant bezig, echter geen idee met wat.
Ik heb al getracht via internet, norton security te runnen, dit werkte en deze vond niets.
Echt programma's starten werkt niet, het systeem is veel te langzaam.
Het laatste wat geinstalleerd is is een flash plugin van de officele website van macrovision..
Ik heb al gecontroleerd:
Op virussen
Spyware
Hardware (met speciaal programma wat buiten het OS om werkt(bootable dus)
Ik heb geen idee meer wat dit kan zijn, iemand nog enige ideen?
Het duurt ruim 10 tot 15 minuten voordat XP prof is gestart (zowel in normale als in safe mode)
Als XP eenmaal draait werkt alles langzaam, wil je iets openen moet je soms 5 tot 10 minuten wachten totdat er iets gebeurd.
De task manager geen geen vreemde processen aan, ook is er geen hoge cpu load en ook geen hoge memory load.
Wel is de HD constant bezig, echter geen idee met wat.
Ik heb al getracht via internet, norton security te runnen, dit werkte en deze vond niets.
Echt programma's starten werkt niet, het systeem is veel te langzaam.
Het laatste wat geinstalleerd is is een flash plugin van de officele website van macrovision..
Ik heb al gecontroleerd:
Op virussen
Spyware
Hardware (met speciaal programma wat buiten het OS om werkt(bootable dus)
Ik heb geen idee meer wat dit kan zijn, iemand nog enige ideen?