Toon posts:

Extra voeding HQ08

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik er genoeg van... ik heb mijn extra psu al tijden buiten mijn kast staan. Maar dat verrekte ding staat gewoon in de weg (m'n gaspedaal raakt hem steeds)

Dit is de huidige situatie:
Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~jeroen7/pic/1b1.jpg

Waar kan ik hem het beste neerplanten.
- Of daar waar nu mijn harddisk zit, dus bovenop de 1ste voeding. Hetgeen me wel het makkelijkst lijkt, met een beetje zagen en vijlen kan dat stekkertje ook nog eens mooi naar buiten (hmm... of doorlussen) :9~
- Of ergens op de bodem. Wat dus wel klote is met die stekkers etc...

Is er iemand die een extra psu IN zijn HQ08 heeft

Verwijderd

het mooiste is natuurlijk boven die andere....gaatje boren in de kappies van de voeding en dat ff de 230 doorlussen zodat je niet nog meer kabuls buiten om hebt.

Die hd plak je er dan gewoon weer voor!

Verwijderd

Ik heb een extra psu in m'n HQ08. En ik foto's online staan. De case is nu bijna af, maar daar moet ik nog foto's van trekken, als je meer foto's nodig hebt, roep je maar :)

http://www.tomamod.com

Verwijderd

Ok gasten. Dit probleem is zo logisch.
boven je oude voeding, zit een stupid rack.
Pleur dat eruit, en verplaats je hdd naar je secondary hdd rack (beneden voorin)
Ik heb dit reeds gedaan, en het ziet er prima uit. Je moet wel ff door dat 1mm dikke stale rooster gat maken zodat je voedingkabel naar je PSU kan. Heb nu beschikking over 300Watt + 230 Watt +220V (220V doorgetrokken vanuit het lichtnet door m`n 2e PSU) M`n secondary voeding gaat automatisch aan door de grijze cable die daarin zit te verbinden met andere cable kleur die slechts 1x voorkomt)
met wat logisch kluschen zet je em onder een switch en kan je ineenkeer alles dat via je secondary voeding loopt uitzetten. Ook met switches kan je leuke failsaves maken. Alleen als PSU switch aanstaat en andere switch gaat peltier unit wat werken, en standaard als je PSU aanstaat draaien er 2 220V fans. zo iets. :)

Verwijderd

Topicstarter
Kick ass case mod...
Foto's gemaakt met een canon camera (ik herken de lader :7 )
Lekker kleurtje, past goed bij mijn zip drive.
Lijkt me inderdaad wel een goede jeus om die psu bovenop de ander te plaatsen, volgende probleem...
Hoe ga ik nu mijn hdd koelen, ik had nu zulke mooie koelertjes erop staan. Maar met die voeding daar en de hdd in een 5 1/4 drive wordt da moeilijk koelen.
>:) hmm... I think I got it already
hdd onderin

Afbeeldingslocatie: http://home.wish.net/~jeroen7/pic/1b2.jpg

Moet er nog wel ff overnadenken

Verwijderd

Tja (kijk ff naast me) hmz. fans ja. maar in je frontje boren is listig. vraagjezelf af, moet ik die drive echt koelen? laat anders de side panel weg :) [ja idd heel crappy oplossing] maar als tijdelijke een goede

Tekening is fucking goed, blijkbaar heb ik het goed uitgelegd, en jij goed gesnapt :)

Verwijderd

Is dat geen HX 08??? :?

Verwijderd

dat wou ik ook maar zeggen dat dat een HX-08 was!!!!!!
een HQ heb een mooi boogje 8-) deze niet

Verwijderd

http://www.aopen.nl/products/housing/hq08.htm

das die van mij namelijk.

(sorry, sorry, eigenlijk niet relevant)

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Vraagje?

Wat zit er in je bovenste 5.25 slot? Wat doet het? en Waar kan ik het kopen?

Crazyhorse is gek op extra speelgoed dat weinig nut heeft!!!!! :)

Verwijderd

www.conrad.com als ik het goed heb
daar hebben ze 'm voor 60 pietermanne

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Ze zijn vrij zuinig met informatie bij conrad.

Hoeveel meetpunten heeft ie? Kan ik er fans op aan sluiten? Zo ja hoeveel?

Iemand die het weet?

Verwijderd

Topicstarter
Tis een temperature controller.
Een heel crappie ding waar eigenlijk veels te veel geld voor wordt gevraagd!

Er kunnen geen fans op aangesloten worden, en hij heeft maar 1 sensor, eigenlijk 2. Maar het is of een externe sensor die je overal neer kan hangen, of de interne sensor in het apparaatje zelf.
Het ding geeft de temp dus aan en tijd
Je kan max aantal graden instellen en evt. een alarm (soort wekker)
Pagina: 1