Toon posts:

Vraagje over Chello-Ip

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is er een mogelijkheid om het internet - IP van chello te veranderen ?

we hebben hier namelijk 1 statisch adres , dat nooit verandert , en ik zag dat het bij sommigen iets van 1 keer per uur veranderde ? , ik wil gewoon graag nieuw ip - adres hebben , maar het lukt maar niet .... 8)7

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

doorloop http://provisioning.upc.nl/ opnieuw, reset je modem, herstart je pc en je hebt een grote kans dat je een nieuw ip hebt ;)

overigens vraag ik me af waarom je eik een ander ip wilt hebben? ergens gebanned zeker?

[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 27-08-2004 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
goed geraden , ten onrechte nog wel ...

en daarna ben ik levenslang gebanned voor omleiding van een ban , maar ik had gewoon Win XP opnieuw geïnstalleerd , en daarna kon ik weer op die site ... dus het werkte weer , dus ik dacht dat ik er weer op kon , lol. niet dus....

toch bedankt voor het antwoord :7

Verwijderd

ander mac adres wil soms ook wel werken. Kan zijn dat je dan opnieuw provisioning moet doorlopen.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Hoe je een nieuw IP moet verkrijgen was best te vinden met de GoT-search ([search=chello nieuw ip]). Overigens is de policy van dit forum dat er geen hulp wordt geboden bij illegale zaken, zoals het omzeilen van een (IP-)ban, zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security

Dit topic is gesloten.