Ik heb laatst aangevinkt dat windows niet meer hoeft te vragen of ik het bestand wat ik op internet zie moet opslaan. Maar nu slaat windows al die filmpjes in een tijdelijke map op, en kan ik dus niet zelf een map selecteren. Hoe kan ik w2k weer terug brengen naar zijn oude instellingen zodat hij vraag nadat ik een bestand heb aangeklikt of ik het wil opslaan en zo ja, waar?
Je opent filmpjes op internet met IE en je hebt aangevinkt dat ie dat niet hoeft te vragen als ik je vraag goed begrijp?
In IE staat dat bij mijn weten onder Extra > Internet Options > Advanced > Multimedia, ergens bij een van de checkboxes
In IE staat dat bij mijn weten onder Extra > Internet Options > Advanced > Multimedia, ergens bij een van de checkboxes
Nope, dat is het niet... en zelfs als ik bij het "geavanceerd" tabblad de staandaard instellingen laad is het probleem nog niet verholpen...
Ja hoor... 6. nogwat, de laatste update...
Hallo pgscheffer,
Zou je het topic nog even willen voorzien van de benodigde extra informatie, zoals welke browser je gebruikt? Verder weten we voor 100% zeker dat dit een probleem is van Internet Explorer, en daarom verplaats ik het topic ook naar Software Algemeen.
Zou je het topic nog even willen voorzien van de benodigde extra informatie, zoals welke browser je gebruikt? Verder weten we voor 100% zeker dat dit een probleem is van Internet Explorer, en daarom verplaats ik het topic ook naar Software Algemeen.
Dan verplaats ik bij deze het topic naar Software Algemeen, omdat dit echt een IE-instelling is en niets met windows te maken heeft volgens mij 
WOS -> SA
WOS -> SA
edit:
Leon, ga fietsen!
Leon, ga fietsen!
[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 27-08-2004 22:34 ]
Pagina: 1