Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

counter-strike dedicated server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een netwerk en op de server speel ik cs, ik heb nog een p133 staan en daar wil ik een clanserver van maken maar kan dat? en op welk ip moet ik dan inloggen en op welk ip moeten anderen inloggen??? :?

• kropsla
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10-2023
Hoi,
Niet al te veel vragen stellen.
Een P133Mhz zou moeilijk lopen met CS dat gaat denk ik niet lukken maar je kan het altijd proberen.
En je weet toch wel hoe je aan je IP komt??
Zo niet zeg effe waarom.
See you,
Iceman

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het ip wel en hij hoeft ook niet te draaien,
hij moet een dedicated server maken
en moet ik dan gewoon het interne ip invoeren?
en als een ander het ip van mijn server (deze computer)invoerd kan die dan inloggen op de 133?

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je moet even in de readme kijken, als het goed is staan daar de specs voor een goedlopende server. Volgens mijn is 133 te weinig voor een server zonder lag. Maar het is al een tijd geleden dat ik dat heb gelezen. Je upload is ook belangrijk, kijk nog maar eens in de readme. :)

Verwijderd

Topicstarter
thnx ga gelijk ff kijken (moet die 133 nog formateren :((:(:(:(:(:(:(:((::( hij doet vreemd dus misschie maar een linux server)

Verwijderd

Hmm ik draaide op een AMD K6 450Mhz met 128MB een perfecte CS7.1 ded.server onder linux. Maar nu met CS1.0 isie enorm laggy.
Pagina: 1