[XP] USB 2.0 driverloos na SP1a*

Pagina: 1
Acties:

• Primusman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09-2015
Heb hier een MSI845PE Max2 MoBo met een viertal USB2.0 poorten. Deze deden het aanvankelijk allemaal prima. Nu ik alle updates van windows XP geïnstalleerd heb, ben ik de drivers van de USB host controllers kwijt. Bij poging opnieuw te installeren krijg ik de foutmelding dat de te installeren driver niet aan de eisen van de XP logo-test voldoet. Bij de keuze toch doorgaan de melding dat het apparaat niet gestart kan worden.

Bij iedere poging de juiste driver te vinden wordt ik verwezen naar het servicepack, maar dat heb ik al geïnstalleerd. Opnieuw installeren wil niet, dan geeft windows update aan dat ik het pack reeds heb...

Er zijn veel topics die gaan over de snelheid van de USB-poorten na SP1. Daar heb ik nog geen last van. USB-host is gewoon niet geïnstalleerd, niks doet het. Nu na een tijdje geeft ie iedere keer aan dat er geen betere software is gevonden voor de hardware dan nu al geïnstalleerd is. Alle USB-driver de-installeren en weer opnieuw installeren heeft ook geen zin, zelfde verhaal

Iemand een suggestie???

• XfadeR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
SP2? :Y)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je geen oplossing voor zijn probleem weet, ga dan niet op zo'n manier posten ajb :)

Welkom op GoT overigens XfadeR, neem ook even de netiquette omtrent reacties door, zodat je een leuke tijd kan hebben hier. Een oneliner zoals je net had vinden de mensen over het algemeen meestal niet zo leuk. Probeer er in het vervolg op te letten, en het komt allemaal goed :)

Het is verder ook helemaal niet bedoeld als kritiek op je persoon of manier van posten, maar op GoT zijn de regels net ietsjes anders dan dat je wellicht gewend bent. Als je gewoon op een nette manier post, is er helemaal niets aan de hand.

titel even aangepast zodat de tag vooraan staat :)

[ Voor 60% gewijzigd door G33rt op 27-08-2004 22:16 ]