Yo,
Ik heb hier nu al ongeveer een jaar een Kanitech Zeptor muis-pen staan.
In het begin vond ik het best wel een leuk ding, maar na 2 nieuwe batterijen (a 7euro per stuk @ lokale elektronicashop) gehaald te hebben in 3 weken tijd vond ik het toch een beetje kostbaar worden. Vreet teveel batterijen dus (komt misschien ook wel omdat mijn PC 24/7 aan staat)
Het ding staat hier dus nu al bijna een jaar werkeloos naast mijn toetsenbord.
Nou zat ik dus te denken... zijn er ook oplaadbare knoopcel batterijen?
ook in 1,2volt uitvoering? En is het dan mogelijk om er 3 achter elkaar te zetten (solderen?) en die inplaats van de normale 3.6v Lithium batterij te gebruiken?
Heb ik er speciale oplaad apperatuur voor nodig? (desnoods via USB?
)
Zelf solderen kan ik in ieder geval wel, maar schemas bedenken kan ik niet.
Ik heb pas ook gehoord dat Kanitech failliet zou zijn... hoe zit het nu met replacement parts? (zoals de rolkogeltjes?)
Verder heb ik eigenlijk nog nagenoeg niemand gezien die zo'n pen heeft... zijn er nog Zeptor Pen eigenaren hier op GoT? Wat is jullie ervaring ermee?
Ik heb hier nu al ongeveer een jaar een Kanitech Zeptor muis-pen staan.
In het begin vond ik het best wel een leuk ding, maar na 2 nieuwe batterijen (a 7euro per stuk @ lokale elektronicashop) gehaald te hebben in 3 weken tijd vond ik het toch een beetje kostbaar worden. Vreet teveel batterijen dus (komt misschien ook wel omdat mijn PC 24/7 aan staat)
Het ding staat hier dus nu al bijna een jaar werkeloos naast mijn toetsenbord.
Nou zat ik dus te denken... zijn er ook oplaadbare knoopcel batterijen?
ook in 1,2volt uitvoering? En is het dan mogelijk om er 3 achter elkaar te zetten (solderen?) en die inplaats van de normale 3.6v Lithium batterij te gebruiken?
Heb ik er speciale oplaad apperatuur voor nodig? (desnoods via USB?
Zelf solderen kan ik in ieder geval wel, maar schemas bedenken kan ik niet.
Ik heb pas ook gehoord dat Kanitech failliet zou zijn... hoe zit het nu met replacement parts? (zoals de rolkogeltjes?)
Verder heb ik eigenlijk nog nagenoeg niemand gezien die zo'n pen heeft... zijn er nog Zeptor Pen eigenaren hier op GoT? Wat is jullie ervaring ermee?