cheap EDO ram 30-72 pins in HP Laserjet 4L , is it possible?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bh6
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2021
Hi,

Ik heb ooit eens gelezen dat je het geheugen van je printer simpelweg kunt vergroten door er bijvoorbeeld 30 of 72 pins edo ram in te steken i.p.v. het SUPERDUURE printermemory zelf te kopen en te laten installeren.

Maar hoe weet ik waar ik mijn memory in de printer moet steken? Kan je een Laserjet 4L volledig ontmantelen? en dan gewoon een latje erin steken?
EN is het gelijk wel soor memory je erin steekt? Heeft iemand dit al gedaan? bij een HP Laserjet 4L?
Graag wat info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bh6
Niemand weet hier meer info over?

Graag een reactie?

Brecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

volgens mij hebben een ander formaat.... meer van die laptop simm/dimmetjes

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4039

ik heb in mijn hp laserjet 4 plus gewoon een 8 mb simmetje erbij gedaan werkt in 1 keer en volgens mij was het fastpage maar dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 15:41
Bij mijn Brother HL10h kan het ook gewoon.

Volgens mij zijn het juist de nieuwere modellen waar het niet meer mee kan. Toen kwamen ze er natuurlijk achter dat ze niet genoeg afzet hadden voor geheugen modules en hebben ze dus maar speciaal geheugen gebruikt.
Voor laptops kan ik het me wel voorstellen dat je zoiets doet, maar voor printers niet, die hebben toch zat fysieke ruimte?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Hoezo weet je niet waar het geheugen in moet? Je hebt toch een gebruiksaanwijzing?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bh6
OK, effen de handleiding onder het stof vandaan gehaald. En ja, er staat een beetje info in over hoe je memory kunt bijplaatsen.

Nu nog weten welk soort memory : 32 of 72 pins? en 4 of 8 mb?

Brecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

budi,
blimmel was even abuis...
we hebben hier een laserjet 5000 staan en die heeft dus die kleine modules... vandaar

Join TeamBVD!

Pagina: 1