Hallo mensen.
Ik heb een tijdje geleden oude speakers uit elkaar gesloopt , dit waren zogenaamde BOL luidsprekers.
Ik heb daar nu uit over gehouden , 2x 13cm Grundig mid - woofer en 2x een Tweeter ook van grundig.
Echter , er valt nergens meer te achterhalen wat de t/s parameters zijn van de 13 cm drivers.
Wat wil nou het geval zijn , ik wil er 2 nieuwe kleine speakertjes van maken voor op mijn werk. Ik werk in een cafetaria dus het is alleen maar voor achtergrond muziek
.
het enigste dat ik weet is:
13 cm woofer
8 ohm
15 watt
Tweeter
z=8 ohm
meer staat er gewoonweg niet op.
De originele behuizing is gesloten , dus ik denk dat ik dat maar het beste kan aanhouden.
Maar dan resteren mij nog 2 vragen.
Het filter >? wie wat waar welke ?
En wat moet de inhoud worden van het kastje ?
Hier heb ik nog een pic van de desbetreffende speakers.

Als je meer fotos wil moet je het vragen.
Als ik de juiste inhoud weet of een richtlijn zou super zijn , want ik heb een deadline te halen namelijk
. ik heb maar 14 dagen om ze af te maken.
Ik heb een tijdje geleden oude speakers uit elkaar gesloopt , dit waren zogenaamde BOL luidsprekers.
Ik heb daar nu uit over gehouden , 2x 13cm Grundig mid - woofer en 2x een Tweeter ook van grundig.
Echter , er valt nergens meer te achterhalen wat de t/s parameters zijn van de 13 cm drivers.
Wat wil nou het geval zijn , ik wil er 2 nieuwe kleine speakertjes van maken voor op mijn werk. Ik werk in een cafetaria dus het is alleen maar voor achtergrond muziek
het enigste dat ik weet is:
13 cm woofer
8 ohm
15 watt
Tweeter
z=8 ohm
meer staat er gewoonweg niet op.
De originele behuizing is gesloten , dus ik denk dat ik dat maar het beste kan aanhouden.
Maar dan resteren mij nog 2 vragen.
Het filter >? wie wat waar welke ?
En wat moet de inhoud worden van het kastje ?
Hier heb ik nog een pic van de desbetreffende speakers.
Als je meer fotos wil moet je het vragen.
Als ik de juiste inhoud weet of een richtlijn zou super zijn , want ik heb een deadline te halen namelijk