Verwijderd
Volgens mij werkt hij gewoon. Neem de laatste versie van CloneCD en jeplex. Heb er hier twee. Nooit op moeten letten. Werkt gewoon.
Ik heb standaard versie (1.05) nooit problemen mee gehad
Verwijderd
Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn plex geen subchannel data kan lezen (sommige revisies hebben hier last van), zodat hij geen backups kan maken van z'n beveiligde cd's
, toch???
Verwijderd
echt compleet geen problemen, hij moet het meteen goed doen hoor, welke heb jij en wat gaat er fout?
Verwijderd
Ja, maar revisie #TLA 0101 of zo, kan dus geen subchannel data lezen, staat ook bij de website van elaborate bytes (clonecd)Op donderdag 28 december 2000 15:18 schreef wizardxx het volgende:
echt compleet geen problemen, hij moet het meteen goed doen hoor, welke heb jij en wat gaat er fout?
Verwijderd
je hebt dan echt pech, of mol je brander en laat hem vervangen, misschien krijg je dan een andere revision
. hoe check jij je revision eigenlijk?
Verwijderd
Dat moet op de doos staan,(anders misschien op de sticker bovenop je drive ??)Op donderdag 28 december 2000 15:39 schreef wizardxx het volgende:
je hebt dan echt pech, of mol je brander en laat hem vervangen, misschien krijg je dan een andere revision. hoe check jij je revision eigenlijk?
huh?
Firmware Revision?.. staat dat niet onder Systeem eigenschappen> [tabblad]apparatenbeheer> CD-ROM> PLEXTOR XXXXXXXX> [tabblad]instellingen?..
bij mij staat 1.04.. werkt prima met CloneCD...
(ik heb 12x10x32... yeah yeah, i know, i'm a lucky fuckface
)
Firmware Revision?.. staat dat niet onder Systeem eigenschappen> [tabblad]apparatenbeheer> CD-ROM> PLEXTOR XXXXXXXX> [tabblad]instellingen?..
bij mij staat 1.04.. werkt prima met CloneCD...
(ik heb 12x10x32... yeah yeah, i know, i'm a lucky fuckface
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
Klopt als een doosOp donderdag 28 december 2000 17:03 schreef AirHead het volgende:
[..]
Dat moet op de doos staan,(anders misschien op de sticker bovenop je drive ??)
Pagina: 1