Toon posts:

Plextor 12 speed, firm ware en clonecd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke firmware zorgt ervoor dat deze snelle burnproof plextor met clonecd kan werken?

Verwijderd

Volgens mij werkt hij gewoon. Neem de laatste versie van CloneCD en jeplex. Heb er hier twee. Nooit op moeten letten. Werkt gewoon. *D

Verwijderd

Topicstarter
Welke firmware heb je in je plextor?

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 18:57
Ik heb standaard versie (1.05) nooit problemen mee gehad

Verwijderd

Hij bedoelt waarschijnlijk dat zijn plex geen subchannel data kan lezen (sommige revisies hebben hier last van), zodat hij geen backups kan maken van z'n beveiligde cd's :) , toch???

Verwijderd

echt compleet geen problemen, hij moet het meteen goed doen hoor, welke heb jij en wat gaat er fout?

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 15:18 schreef wizardxx het volgende:
echt compleet geen problemen, hij moet het meteen goed doen hoor, welke heb jij en wat gaat er fout?
Ja, maar revisie #TLA 0101 of zo, kan dus geen subchannel data lezen, staat ook bij de website van elaborate bytes (clonecd) :) :(

Verwijderd

je hebt dan echt pech, of mol je brander en laat hem vervangen, misschien krijg je dan een andere revision :). hoe check jij je revision eigenlijk?

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 15:39 schreef wizardxx het volgende:
je hebt dan echt pech, of mol je brander en laat hem vervangen, misschien krijg je dan een andere revision :). hoe check jij je revision eigenlijk?
Dat moet op de doos staan,(anders misschien op de sticker bovenop je drive ??) :)

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 20:12

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

huh?

Firmware Revision?.. staat dat niet onder Systeem eigenschappen> [tabblad]apparatenbeheer> CD-ROM> PLEXTOR XXXXXXXX> [tabblad]instellingen?..

bij mij staat 1.04.. werkt prima met CloneCD...
(ik heb 12x10x32... yeah yeah, i know, i'm a lucky fuckface :) )

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 17:03 schreef AirHead het volgende:

[..]
Dat moet op de doos staan,(anders misschien op de sticker bovenop je drive ??) :)
Klopt als een doos :) . Bij mij staat op de doos #02.02. En ik heb zelf firmware 1.07 geflashed. Firmware revisie kun je trouwens ook in clonecd aflezen, bij de eigenschappen van je brander.
Pagina: 1