Toon posts:

Technische vraag bij Koolance PC2-601BLW case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal...

Ik ga binnenkort een nieuwe kast kopen en wil ook graag met watercooling gaan werken..
Nu ben ik niet iemand die extreem gaat overclocken maar wel een beetje ( moet het nog allemaal leren. en leer gelukkig hier veel )..
Maar kon via GOT of GOOGLE niet echt iets vinden over dit..
Ja wel een paar sites maar niet echt de info die ik wou hebben van de echte tweakers..

Nu is dus mijn vraag .. of Koolance een goede watercooling systeem heeft voor mijn processor : AMD Athlon 64 3500+ socket 939 !! Maar nu wil ik ook de bridge op mijn moederbord gaat coolen...
Heeft nu de koolance genoeg cappiciteit om te coolen ???
Mijn VGA ga ik gewoon coolen met een GAint II denk ik weet nog niet zeker...
en is deze kast makkelijk om alles aan te sluiten ?? ( lijkt mij wel ) en is de kwaliteit goed ?? Iemand ervaring ???

Alvast bedankt..

Verwijderd

http://www.koolance.com/p...ode=CCS-A07&category_id=2 :X
** Power supply and liquid coolers (CPU, hard drive, chipsets) are purchased separately.
Lijkt me wel als het op de site erbij staat :9
The CPU-300 supports AMD Athlon/XP, Intel P-4, Intel P-III, Intel Xeon (with adapter), and AMD Athlon 64 and Opteron/FX-51 (with adapter). It also features tool-less hose screw connections for easy assembly.
Alle blokken werken met 939 alleen moet je aparte klem erbij kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke.. dat snap ik maar ik bedoel eigelijk dus..
Dat alles er dus al in zit toch ??? De radiator etc... de kabels ???

GReetz

Verwijderd

Whether you purchase a Koolance PC2-601, PC2-901, Exos, or RM1-4U, the primary cooling components are already included and installed in your system. These include: the radiator, reservoir, pumps, control board, top fan module, and front LED temperature display. The liquid coolant and tubing is also included with the system.
In addition to the basic system, however, you will need to choose which liquid coolers you would like to add. For example, Koolance offers liquid coolers for the processor (or dual processors), video card chipset, motherboard Northbridge chipset, and hard drives. It is your decision which devices you would like to liquid cool. Extra tubing is included with your Koolance System to add coolers later as desired. More accessories can also be purchased directly from the Koolance website.
Je hoeft dus alleen nog CPU koelblok en moederbord koelblok te kopen. En een voeding. Ik weet alleen de prestaties van deze kast niet. Zul je even wat reviews op google moeten zoeken.

edit: Ik heb asetek entry setje met alleen cpu koeling, aparte mobo koeling blokje is besteld. Maar mijn cpu is atm 29 graden, maar asus probe zit er meestal paar graden onder dus zal wel 35 ofzo zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen met vragen over dit systeem...
Ik heb er nu filmpjes van !! en die leggen alles heel goed uit !!!
en de resultaten zijn echt ongeloofelijk !!
Zelf met 4 set koelingsblokken bleven de temperaturen EXTREEM laag..

Het ging dan om de: CPU - chipset - VGA en 2 harddisks !!
Het is echt een heel goed systeem.. ik weet het dus al.. heb hem besteld >:)
Maar wou eerst een Thermaltake nemen maar ga nu dus lekker zelf casemodde !!

voor de filmpjes.. mail of PM me ff dan zet ik ze op een FTP..

GReetz

Verwijderd

ik heb deze set ook, en werkt lekker, maar een tip voor je , neem de iets nieuwere versie, de 650 geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ja neem de PC2-650BK dat is de nieuwe... maar de gesteste in het filmpje is de oudere en die is ook heel erg goed hoor... vooral door de 2 pompjes etc...

wat zijn jou ervaringen er mee dan ??

GReetz
Pagina: 1