Toon posts:

[XP] Generic Host Process crashed*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart(en soms als ik zit te internetten) krijg ik deze error:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/194380zA4ya30.JPG
Dit heb ik sinds gisteren(daarvoor kwam deze error helemaal niet). Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik dit oplossen?? Ik heb al gescanned voor spyware en virussen.

Barzi

Verwijderd

Google: "Generic Host Process" error al nagelopen?

FireWall al eens uitgeschakeld (of juist ingeschakeld)?
Drivers al geupdate?
Windows is geupdate?
MemTest nog gedaan?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:06:
Google: "Generic Host Process" error al nagelopen?

FireWall al eens uitgeschakeld?
Drivers al geupdate?
Windows is geupdate?
MemTest nog gedaan?
Memtest gedaan, maar dan blijft hij zoeken, zelfs naar een half uur(ik weet niet eens wat dat prog doet:S).
Windows update nieuwste..
Drivers zijn up-to-date
Firewall staat uit

Verwijderd

Nou, wat heb je gisteren allemala geinstalleerd dan? Die service gaat niet vanzelf dood (in theorie althans) en het lijkt me dat je ene stukje malware of een iets te handig crackje hebt gevonden, geinstalleerd, en gebruikt wat vervolgens vrolijk je systeem verziekt.

Het komt niet "ineens", er is altijd íets veranderd.
Zoekze.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Geen Event ID's in de system logs??

Wees consequent, maar niet altijd

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hallo barzi,

Ik heb nu aan de hand van je screenshot gegokt dat je windows xp gebruikt, dit is eigenlijk niet de bedoeling :). Wil je de volgende keer even zelf een mooie topic titel kiezen, ik pas hem nu even aan voor je :).

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-05 22:55
Generic Hosti is dat niet een onderdeel van een opengl driver???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:11:
Memtest gedaan, maar dan blijft hij zoeken, zelfs naar een half uur(ik weet niet eens wat dat prog doet:S).
memtest - zoals het woord eigenlijk al een beetje zegt - test jouw mem(ory) :+
Oftewel - het test heel je geheugen van je PC, en laat dat nou eens heel traag zijn - dus om een goede memory test te draaien met memtest kan je die het beste minstens een uur of 8 laten draaien (het getalletje 'Errors' zou 0 moeten blijven) :)
Windows update nieuwste..
Daar hebben we eigenlijk niets aan - je draait SP2 dus als ik dit zo lees? :)
Drivers zijn up-to-date
Ook hier hebben we niet veel aan - welke drivers? Welke hardware? Welke versienummers?
Firewall staat uit
Welke firewall :+

Ik blijf een beetje herhalen, maar informatie is belangrijk. Je hebt in de Windows wereld tienduizenden drivers en enkel 'de drivers zijn up to date' kan betekenen dat jij de laatste drivers van Windows update hebt, de laatste drivers van de fabrikants website *of* de laatste beta drivers van de fabrikant. Dat zijn zo al 3 'laatste' die we fout zouden kunnen interpreteren :)

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-05 17:11

arnova

weet veel, maar niet alles

Blaster virusje (of iets in die trand) misschien? Heb ik eerder gezien met deze foutmelding...

Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn

Pagina: 1