Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem.
Tijdens mijn vakantie heb ik mijn mp3speler geformatteerd.

Nou viel tijdens het formateren de batterij uit(was leeg). Maar nu ziet windows xp(home sp1) mijn mp3speler niet meer als een verwisselbare schijf. Hij ziet hem helemaal niet meer.

Als ik hem in usb stop, levert de usb wel voeding aan de mp3speler (backlight) maar windows zegt niet dat er iets is aangesloten(wat hij altjid wel deed)

Ik heb het al bij 2 pc's geprobeerd(beiden xp home), dus een dode usb kan het ook niet zijn.

Mijn mp3speler is een Lenco Xemio 100 (128 mb)http://www.lenco-audiovideo.com/index2.php?lang=en.

Weet iemand hoe ik hem weer aan de praat krijg?

(winkel terug is geen of laatste optie, aangezien het niet onder garantie valt dat ik onzorgvuldig met batterij ben omgegaan. In het instructieboekje staat namelijk dat je je jezelf moet overtuigen van voldoende batterijcapaciteit.)

Ik dacht nu dat ik niks vergeten ben te vermelden, maar als ik toch iets vergeten ben, zeg het me aub, dan zet ik het er zosnel mogelijk bij. :)

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 12:39
Heb je al geprobeerd om hem opnieuw te formateren met een volle batterij?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
olof schreef op 27 augustus 2004 @ 19:41:
Heb je al geprobeerd om hem opnieuw te formateren met een volle batterij?
ja, dan lukt het formateren(hij doet wat hij moet doen volgens instructieboekje) maar dan springt hij later weer terug op het oude.(hij zou na formateren niks of alleen "0"mogen weergeven, maar hij geeft "hello 2 3" weer.) net zoals voor de 2e format.

Verwijderd

heracles schreef op vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:40:
Nou viel tijdens het formateren de batterij uit(was leeg). Maar nu ziet windows xp(home sp1) mijn mp3speler niet meer als een verwisselbare schijf. Hij ziet hem helemaal niet meer.

Als ik hem in usb stop, levert de usb wel voeding aan de mp3speler (backlight) maar windows zegt niet dat er iets is aangesloten(wat hij altjid wel deed)
Ik kom deze topic tegen, ik heb precies hetzelfde probleem,maar dan met de mp3 speler van de micromaxx.
Weet iemand hier een oplossing voor, ik kan het ding ook niet formateren, dit zou nl. via de pc moeten en die herkent het ding dus niet.
Of heracles: heb je ondertussen al een oplossing gevonden?

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik weet niet of dit werkt maat het is een id

Probeer eens: Rechtermuis op deze computer>Beheer
Schijfconfiguratie

Rechtermuis My computer > Manage
Disk managment

en kijk eens of daar je MP3 ding bijstaat. Zoja dan kan je waarscijnlijk ook daar weer een nieuwe partitie aanmaken. (natuurlikj eerst bestaande weggooien, als die er is) en daarna gewoon formateren

[ Voor 9% gewijzigd door Maxxi op 22-02-2005 15:27 ]