[PC] Topspin

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 894 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb net mijn eerste lagvrije online partij gespeeld, en jezus wat een vet spel is het dan.

Misschien een leuke link voor andere spelers:

http://www.intertopspintour.com/

later, ben ff tennisseuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik speel het nu ook heel veel online, gelukkig steeds vaker lagvrij. Vrijwel altijd tegen Duitsers, maar net bijvoorbeeld ook probleemloos tegen een Rus.

Maar ik blijf het een brak online systeem vinden, 50% van de keren dat je probeert een spel te starten lukt het gewoon niet. Heb het idee dat het ook aan de baan en/of spelers ligt die je kiest. Als beide spelers Sampras kiezen heb je de meeste kans dat het werkt.

Ik vind 't ook erg jammer dat je niet kunt chatten tijdens het spelen. Wat ook irritant is zijn die animaties nadat er een punt is gescoord: ik klik die altijd zo snel mogelijk weg, maar mijn tegenstander meestal ook waardoor ik dus te laat druk en daardoor al serveer terwijl ik dat nog niet wil. (en met de verkeerde knop)
Het publiek ziet er bij mij trouwens ook uit alsof ze figuranten in een horrorfilm zijn, iemand daar al een oplossing voor?

Op Gamespy heet ik trouwens XLR8 en heb meestal wel een room geopend, lijkt me wel leuk om eens tegen mensen van GoT te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb Topspin nu ook geinstalleerd en even geprobeerd te spelen .
Krijg alleen mijn Gamepad (microsoft sidewinder) niet aan de gang
in de game . Kan wel dingen secleteren etc met me gamepad in het
start scherm , maar tennisen ho maar....

Iemand het zelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

KunDun schreef op 05 november 2004 @ 19:31:
Heb Topspin nu ook geinstalleerd en even geprobeerd te spelen .
Krijg alleen mijn Gamepad (microsoft sidewinder) niet aan de gang
in de game . Kan wel dingen secleteren etc met me gamepad in het
start scherm , maar tennisen ho maar....

Iemand het zelfde probleem ?
Knoppen wel allemaal ingesteld? Bij mij werkt het allemaal, met m'n dual action.

Wat nog steeds niet lekker werkt bij mij is die online play... Heb 6 keer geprobeerd een spel te starten, maar heb geen bal gezien |:(.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
kNarf schreef op 05 november 2004 @ 16:57:Op Gamespy heet ik trouwens XLR8 en heb meestal wel een room geopend, lijkt me wel leuk om eens tegen mensen van GoT te spelen :)
Ik kom rond 22.00 ff kijken, ik zoek een lag vrije partner. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Dan moet je dus niet bij mij zijn... Ik ga maar 's proberen een speler in elkaar te zetten in de career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online loopt bij mij ook nog steeds voor geen meter.
Wanneer is het singleplayer gedeelte feitelijk uitgespeeld?
Heb nu alle tornooien gewonnen, nr 1 geworden, alle opdrachten gedaan en ben volledig getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 13:26:
Online loopt bij mij ook nog steeds voor geen meter.
Wanneer is het singleplayer gedeelte feitelijk uitgespeeld?
Heb nu alle tornooien gewonnen, nr 1 geworden, alle opdrachten gedaan en ben volledig getraind.
Dan ben je eigenlijk uitgespeeld, je hebt in ieder geval alle opdrachten gedaan. Het enige wat je verder nog kunt is voor de lol toernooien spelen en kleding kopen. En naar de kapper natuurlijk ;).

Voor welke skills en sterren heb je eigenlijk gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 18:35:
Krijg het op mijn zenuwen van het online gedeelte.
Van de 15 pogingen is het me 2 keer gelukt een match te spelen.
Krijg bijna altijd de foutmelding " in topspin.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" Dit gebeut telkens het spel het terrein laad.
Iemand op gamespy vertelde me dat het aan sp2 zou liggen, iemand daar ook iets over gehoord?
Is een cleane windows installatie met de laatste drivers.
Toch wel raar dat het soms wel werkt.
ik heb net hetzelfde probleem gehad, de eerste keer kon ik wel een wedstrijd spelen en daarna niet meer..
Ik vind het ook maar vreemd, je zou verwachten anders dat ie het of WEL doet of NIET doet, maar niet zo afwisselend.

OK.. ik heb het spel wel gedownload O-) maar ik denk toch wel meerderen hier ? :/
Als het daar aan ligt heb ik niks gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK.. ik heb het spel wel gedownload maar ik denk toch wel meerderen hier ?
Als het daar aan ligt heb ik niks gezegd
Mijn is origineel dus daar ligt het niet aan.
Dan ben je eigenlijk uitgespeeld, je hebt in ieder geval alle opdrachten gedaan. Het enige wat je verder nog kunt is voor de lol toernooien spelen en kleding kopen. En naar de kapper natuurlijk .
Is wel stom, voor die kleding ga ik niet verder spelen, had tenminste een extra tornooi (masters) verwacht.

stars:
backhand ****
forehand *****
serve **
volley ***

skills:
passing
ace
topspin
volley

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik heb voor de volley 2 sterren en de backhand 5, verder hetzelfde, natural talent defense.

Als skills heb ik angle, precision en passing (ik heb er maar 3). Ik sla trouwens nog maar weinig passings, maar misschien is m'n mannetje ook wel te klein (1,65 m) om de ballen echt goed te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb het idee dat de lag bij online spelen erger wordt, naarmate het stadion groter wordt, dus meer publiek heeft. Kan haast geen toeval zijn dat als ik in een een lege trainingshal of een buitenbaantje speel zonder tribunes, er haast geen lag is.

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Even een vraagje, ik heb het spel nu ook, maar op een of andere manier zit er een fout in het TAB menu, als ik een andere camerastand wil kiezen dan springt ie eroverheen. Iemand enig idee hoe dit kan?
Overigens werkt het besturen van het poppetje ook alles behalve na wens, hij rent niet de juiste richting in, hij blijft soms een richting uit lopen, hij slaat niet...
Misschien meer mensen met hetzelfde probleem met een Logitech Media Keyboard?

Het is niet dat mijn systeem het niet aankan

AMD Athlon 64 3500+
1 GB RAM
ATI Sapphire Radeon 9800PRO Ultimate

[ Voor 18% gewijzigd door Steph Kai op 11-11-2004 22:00 ]

• PromoX

PromoX

Flying solo

Met de besturing heb ik geen problemen, ik gebruik een logitech dual action en niet het toetsenbord. Een dergelijke joypad is ook zeker aan te raden.

Misschien kun je je drivers 's updaten (als je dat nog niet gedaan hebt).

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 11-11-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Laatst online: 00:42

Ulti23

Quality Time

Goed tennisspel dit, maar erg jammer dat je wanneer je een tournament aan het spelen bent, je spel na bijvoorbeeld de eerste wedstrijd niet kan saven, om later het tournament uit te spelen. Je bent nu verplicht om als je in career mode een toernooi gaat spelen, hem in een keer helemaal uit te spelen. Tussendoor saven? Nope..... erg jammer...... :/

Of zie ik iets over het hoofd :?

I pitty the fools who took my game-station.....

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

Steph Kai schreef op donderdag 11 november 2004 @ 21:41:
Even een vraagje, ik heb het spel nu ook, maar op een of andere manier zit er een fout in het TAB menu, als ik een andere camerastand wil kiezen dan springt ie eroverheen. Iemand enig idee hoe dit kan?
Overigens werkt het besturen van het poppetje ook alles behalve na wens, hij rent niet de juiste richting in, hij blijft soms een richting uit lopen, hij slaat niet...

AMD Athlon 64 3500+
1 GB RAM
Probleem heb ik ook (met een vrij standaard microsoft keyboard)

Iemand al een oplossing ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Sorry dit heeft ff een schop nodig. *SCHOP*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Laatst online: 11-09 13:28

nIghtorius

Poef!

Hmmm.. misschien ligt het aan mij..

maar ik kan echt niet worden met die besturing van het spel..

heb de volgende systeemspecs: (zie sig)

probleem is.. als ik naar rechts of links druk. dan gaat ie helemaal naar rechts/links tot aan de einde van de baan (terwijl ik de knop allang los gelaten heb en al op de andere richting druk).

het voelt als 't ware aan als een vette control lag van 2 a 3 seconden.. Hoort dit zo? of... doe ik nou iets gek..

nog een voorbeeld: bij het serveren.. ik ga naar rechts om daarvan te serveren.. doe 't.. sla de bal weg.. en hij rent opeens helemaal naar rechts.. dat soort dingen.. knap irritant. (wil ook geen andere kant op gedurende 2 seconden)
Steph Kai schreef op donderdag 11 november 2004 @ 21:41:

AMD Athlon 64 3500+
1 GB RAM
nu blijkt het dat ik niet de enigste ben met dat probleem... dus ik kan ervan uitgaan dat dit gedrag niet hoort.. jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door nIghtorius op 11-12-2004 00:30 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Je moet hem met een analoge gamepad spelen, met toetsenbord is vrijwel niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Hm mn huisgenoot heeft er geen problemen mee... toch een beetje raar... we hebben namelijk hetzelfde spel even op zijn pc getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Steph Kai schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:48:
Hm mn huisgenoot heeft er geen problemen mee... toch een beetje raar... we hebben namelijk hetzelfde spel even op zijn pc getest
Misschien dat het ook afhankelijk is van de hardware/drivers die je gebruikt. Ik heb er in ieder geval ook geen last van, gebruik ook een gamepad.

Heb het spel trouwens al een tijd niet meer gespeeld...een beetje een miskoop :/. Misschien dat als die patch 's een keer uitkomt dat ik het dan nog weer 's (online) ga proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Ja jammer dat het spel zo tegenviel, ik had me zo vermaakt met de demo.... beetje triest. Maar goed het valt ook een beetje in het niets door HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

Vind het toch een gemiste kans dat de game op keyboard niet zo goed speelt. Ik snap uiteraard de voordelen van een gamepad wel, maar voor die incidentele keren dat ik een spel speel die een gamepad vereist, ga ik mijzelf niet zo'n raar ding aanschaffen :)

FIFA2005 gaat ook prima met keyboard!!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2005
Kan er mij iemand helpen voor het volgende

Ik heb namelijk een week geleden een thrustmaster firestorm dual power 3 gekocht en nu wil ik dit spelen met Top Spin maar het rare is dat de gamepad het eventjes goed doet neem nu bijvoorbeeld 3 sets zijn goed af te werken en dan opeens weigerd de gamepad nog iets te doen

Aan wat zou dit kunnen liggen want dit is vrij frustrerend en ook omdat ik nergens de oplossing vind

vr gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Ik heb zoiets vaker gehoord met pads... een vriend van me, die zijn broer :P (en dat is echt waar) die had dat probleem ook (ik meen met een Logitech). Die mensen wisten te vertellen dat de enige oplossing was, en ik citeer: "Je moet hem er dan even uithalen, en er dan weer in doen."

Sorry... dat was het. Maar... TopSpin is sowieso kk met besturing, ik heb het spel ook, maar ik heb het nooit fatsoenlijk kunnen spelen omdat mijn keyboard (een veel gebruikte logitech game keyboard) niet compatible was.... en daardoor kreeg je dingen dat je poppetje niet reageert, of doorloopt, of niet slaat... etc...
Pagina: 1 2 Laatste