Toon posts:

5.1 prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb dus net een 5.1 set gekocht (Creative inspire p580) die ik correct (volgens het boekske) aansluit op mijn Creative Sound Blaster Live! Platinum 5.1

Als ik via de software van mijn sound card, de surround mixer, 5.1 geluid instel en die test doe van links voor, rechts voor, midden, ... dan komt het geluid steeds door alle boxen. Mijn configuratiescherm, geluiden en audioapparaten, geavanceerd staat ook op 5.1

Iemand enig id hoe dit zou kunnen komen, en hoe het kan opgelost worden?

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:29

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik had laatst het probleem dat ik geluid kreeg door maar 2 speakers. Ik alles nakijken, drivers opnieuw installeren, kabels checken...
Bleek dus dat er een schuifje op mijn subwoofer zat (Logitech Z5300 btw) om de diverse surround-modi in te stellen. Kijk even of jij ook een regelaar op je sub hebt, of op je (eventuele) afstandsbediening...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
nope niks te zien :(

toch bedankt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:09 ]

Verwijderd

Welke bekabeling gebruik je? Analoog / digitaal ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
die dat erbij zaten, ik veronderstel dat dat wel analoog zal zijn.

edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif:
heb net opgemerkt dat ik uit de center speaker bijna(of geen?) geluid krijg

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:52 ]

Verwijderd

Probeer eens met een koptelefoon de uitgangen van de kaart te checken. Sluit de 5.1 set eens op een walkman oid aan. Wat hen je zelf allemaal geprobeerd?
Pagina: 1