Toon posts:

[Muis] Logitech MediaPlay Mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weer een nieuwe muis van Logitech!
Specs:
• Een muis die ook dienst doet als afstandsbediening voor al je digitale bestanden
• Wireless, dus geen kabel kluwen, en een gemakkelijke installatie
• Tilt wiel voor "side-to-side scrolling" en "click to zoom"
• Universele pagina vooruit/achteruit buttons
• 6 backlight verlichte media buttons
• 3 meter wireless afstand
• MediaLife software (fotos, video clips, en muziek lijsten in een enkele interface)
• USB en PS/2 interface: Windows 98, Me, 2000, XP

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/XT9X2OM3163K/picserver.jpeg
Ziet er lijp uit >:)

Edit:
Ik zag hem hier en kost dus ongeveer €50

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 19:04 ]

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:47
* tato vind hem toch niet zo geschikt als muis, en als ab is hij waarschijnlijk te dik.

Met al die knoppen daarop, je zou terwijl je aan't muizen bent perongeluk op een andere toets drukken. Vooral dat volume is een beetje link geplaatst.

[ Voor 48% gewijzigd door tato op 27-08-2004 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
taT0 schreef op 27 augustus 2004 @ 18:54:
/me vind hem toch niet zo geschikt als muis, en als ab is hij waarschijnlijk te dik.

Met al die knoppen daarop, je zou terwijl je aan't muizen bent perongeluk op een andere toets drukken. Vooral dat volume is een beetje link geplaatst.
Ik denk dat die muis niet is om te gamen maar meer vanaf je bed een muziek aanzetten ofzo :9

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 07:05
Waarschijnlijk kan je bij het gewoon gebruik van deze muis die media knoppen gewoon uitzetten.
Ik vind het eigenlijk wel een flexe muis.
Hoef ik niet meer op te staan als ik een film wil pauzeren of hervatten.
Als hij niet te zwaar is en een beetje normaal muist lijkt het me een perfecte aankoop.
Je hebt dan een afstandbediening en muis ineen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Verwijderd

Pricewatch: pricewatch: Logitech Cordless MediaPlay Mouse (USB)

Trouwens, weet iemand hoeveel dpi deze muis heeft?

Verwijderd

Mij lijkt het perfect... noem me lui, maar het idee om het surfen NIET te hoeven onderbreken.... om naar een volgend track te gaan spreekt me wel aan... Toch even kijken waar ik em in de buurt kan halen. Die backlight vind ik trouwens ook wel cool gedaan, vraag me alleen WEL af hoe dat batt. life beinvoed...

Verwijderd

dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe muis. helemaal als ik op kamers ga, waar de computer gewoon in de "huiskamer" gaat staan, en ik dan dus niet naar de computer hoef te lopen voor het volgende nummer :)

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-02 21:36
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 04:03:
vraag me alleen WEL af hoe dat batt. life beinvoed...
Volgens de Logitech site: "En een batterijlevensduur van 6 maanden....."
klinkt leuk :)

Carpe Noctem

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Yo! Dat wordt de mijne.

Verwijderd

Net besteld bij iemand die op de HCC beurs is :)

Verwijderd

en ze hadden hem niet op de hccbeurs...
ik ben maar naar de dynabyte gegaan om er naar te kijken.. maar tering! dat is echt een lompe muis. lelijk plastic, onderkant ziet er slecht uit.. voelt goedkoop aan...
en dan 60 euro.. nee, geen goede muis.

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Leuke muis en werkt goed bij mij. Alleen 1 dingetje. Tijdens het muizen schiet het pijltje zo nu en dan ineens een stukje naar beneden? Dit gebeurt zowel op mijn bureau en muismat als ondergrond.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• sunturion
De oorzaak van een wegschietende cursors ligt meetal aan reflecterende opervlaktes.
Dus test de muis eve op een opervlak dat de laser niet kan reflecteren.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Kogando

Kogando

Humordenaar

sunturion schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:04:
De oorzaak van een wegschietende cursors ligt meetal aan reflecterende opervlaktes.
Dus test de muis eve op een opervlak dat de laser niet kan reflecteren.
Hmm, ik heb getest met een wit vel papier maar dit mocht niet baten.

• sunturion
Zit de laser opening mischien verstopt ? Ga eve met je stofzuiger over de laser heen.
Wie weet zorg een ophoping van stof ervoor dat de laser weerkaatst en dus je cursor doet verspringen.

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Heb em vandaag binnen gekregen. Hij bevalt prima. Je duwt niet zow snel per ongeluk op een mediaknopje, zoals iemand hiervoor dacht. (of je moet je muis heeel vreemd gebruiken ;)).
Logitech probeert de batterijen 6 maanden te laten overleven door een speciale 'invisible light optical sensor' (als je dat rooie lichtje dus altijd wel gezellig vindt moet je um dus niet kopen :P) en een aan/uit-knopje.
kVind het design verder wel leuk. Hij ziet er niet egt goedkoop uit ofzow vind ik, de onderkant glimt wel n btje zoals eerder opgemerkt maar hij zit verder solide in elkaar. En tja.... smaken verschillen natuurlijk. :)
tIs iig een handig/mooi apparaatje, zeker voor degenen die vaak muziek luisteren op de comp.

• Kogando

Kogando

Humordenaar

sunturion schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:29:
Zit de laser opening mischien verstopt ? Ga eve met je stofzuiger over de laser heen.
Wie weet zorg een ophoping van stof ervoor dat de laser weerkaatst en dus je cursor doet verspringen.
Ik heb de muis anders aangesloten, via ps/2 ipv usb.. en nu werktie prima.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:07:
Trouwens, weet iemand hoeveel dpi deze muis heeft?
Waarschijnlijk 400 of 800, meer is niet nodig tenzij je hem ook in spellen gebruikt voor superhoge sensitivity. DPI is niets anders dan het aantal pixels dat de cursor verplaatst bij 1 inch (2,5cm) beweging van de muis bij maximale gevoeligheid in de drivers.
Pagina: 1