Toon posts:

Op zoek naar EF2000 voor Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar EF 2000 voor Windows.

Ik heb de DOS versie, maar die krijg ik met mijn gestuntel niet meer aan de praat, vanwege het geluid.
En ik wilde deze supergafe flightsim toch weer eens spelen.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik heb hem liggen, maar het spel loopt niet goed bij mij. Schijnt te maken te hebben met de videokaart, het spel werkt niet goed met AGP kaarten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat Dr. Strangelove het goed vindt, maar wij vinden het zeker niet goed. Het mag dan wel een oud spel zijn, het is nog steeds illegaal om te downloaden.

Ik laat het topic open zodat mensen een suggestie kunnen doen waar het nog te koop is, maar laat download vragen/links achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik had dus eerst de rgels moeten lezen...
Mijn excuses voor mjn fout.

Graag zou ik horen waar het spel nog te krijgen is.

Dicko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb het spel laatst nog bij de Mediamarkt (in Rotterdam) zien liggen, maar ik heb niet gekeken of het een dos of windows versie betreft.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Tentacle1, ik zal 'ns kijken bij Mediamarkt in de hoop dat ze die nog hebben liggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02
Misschien dat Dr. Strangelove het goed vindt, maar wij vinden het zeker niet goed. Het mag dan wel een oud spel zijn, het is nog steeds illegaal om te downloaden.
Pardon? Waaruit in mijn post maak jij op dat ik piracy goedkeur? Ik wil alleen maar zeggen dat het spel waarschijnlijk moeilijk aan de gang te krijgen is. Waar slaat deze opmerking op als ik vragen mag?

daarvoor kun je Terr beter even mailen, dit heeft niks met dit topiconderwerp te maken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 29-08-2004 22:41 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1