Ik heb een beetje rare vraag misschien maar ik speel regelmatig games op mijn PC en sommige daarvan hebben geweldige soundtracks die ik bijvoorbeeld graag als ringtone op mijn mobiel wil gebruiken maar het nadeel is dat mijn mobiel alleen midi's het beste kan 'lezen' (Ik heb namelijk een Siemens M55)
Nu is mijn vraag hoe ik bijvoorbeeld bestanden van het type .ogg (wat ik vaak zie als ik in de Sounds map kijk van de desbetreffende game) kan omzetten naar een midi en het liefst ook dat mijn mobiel het nog kan 'lezen'
Ik denk dat renamen alleen niet gaat werken zeker niet omdat mijn mobiel dan zegt dat het bestand niet kan worden afgespeeld of een soortgelijke melding.
Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen!
Nu is mijn vraag hoe ik bijvoorbeeld bestanden van het type .ogg (wat ik vaak zie als ik in de Sounds map kijk van de desbetreffende game) kan omzetten naar een midi en het liefst ook dat mijn mobiel het nog kan 'lezen'
Ik denk dat renamen alleen niet gaat werken zeker niet omdat mijn mobiel dan zegt dat het bestand niet kan worden afgespeeld of een soortgelijke melding.
Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen!