Toon posts:

automatische syns van folders

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb volgende probleem, ik heb dus een DESKTOP en een LAPTOP nu is het zo da ik de eene keer meer op de latop werk dan op de desktop , maar dan besef ik plots dat sommige files op de DESKTOP staan. dus nu mijn vraag.

is er een PROG dat bv een soort werkmap maakt en telkens wanneer LAPTOP connectie maakt met netwerk de bestanden AUTOMATISCH SYNCT , maar andersom wou het ook moeten werken , als ik de bestanden heb verwerkt op de LAPTOP en ik zet de desktop aan dan zou die ook AUTOMATISCH moeten SYncen.

is dit WISHFULL dreaming of bestaat er zoiets ?

groeten

Jim

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Dude,

Als je goed leest zie je hier verschillende topics over op het forum. Dus Lees in vervolg eerst. Verder moet je al vertellen wat je zelf al gedaan hebt aan het probleem.

Maar goed we kunnen dus niet eeuwig boos blijven op elkaar dus hier de oplossing ;)

Die map die je wil Sync-en deel je....

bijv. \\desktop\sync_map

op je laptop maak je een permante network mapping (dus reconnect at login) naar die mapping.

bijv. net use u: \\dektop\sync_map /persistent:yes

Als je deze gemaakt hebt dan kan je bij deze schijf, hem "offline" beschikbaar maken. Hij zal de complete map sync-en. en dit ook blijven doen. (Staandaard staat dit op Log-on en Log-of)

Succes

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ZOU je iets beter HOOFDletters kunnen gebruiken? Nadruk kun je altijd leggen met de [b]vet[/b], [i]cursief[/i] of [u]onderstreept[/u] tags, want dit leest niet erg fijn. Daarnaast is groeten niet nodig, wij doen elkaar permanent de groeten. Zou je hier in het vervolg op willen letten? :)

Verwijderd

Topicstarter
okay ik snap de bedoeling , maar hoe zet je die schijf <b>OFFLINE</b> beschikbaar ?
Alpha_Mouse schreef op 27 augustus 2004 @ 17:50:
Dude,

Als je goed leest zie je hier verschillende topics over op het forum. Dus Lees in vervolg eerst. Verder moet je al vertellen wat je zelf al gedaan hebt aan het probleem.

Maar goed we kunnen dus niet eeuwig boos blijven op elkaar dus hier de oplossing ;)

Die map die je wil Sync-en deel je....

bijv. \\desktop\sync_map

op je laptop maak je een permante network mapping (dus reconnect at login) naar die mapping.

bijv. net use u: \\dektop\sync_map /persistent:yes

Als je deze gemaakt hebt dan kan je bij deze schijf, hem "offline" beschikbaar maken. Hij zal de complete map sync-en. en dit ook blijven doen. (Staandaard staat dit op Log-on en Log-of)

Succes

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 19:29:
okay ik snap de bedoeling , maar hoe zet je die schijf <b>OFFLINE</b> beschikbaar ?

[...]
Rechtermuisknop op je netwerp mapping... daar staat der optie

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Pagina: 1