Hoi tweakers, ik heb het volgende probleem. Ik heb een pc die 4 jaar probleemloos heeft gewerkt, vervolgens af en toe niet wilde opstarten, en nu helemaal niet meer. Het probleem was tijdelijk te verhelpen door de videokaart eruit te halen en weer terug te plaatsen.
Voor de duidelijkheid eerst mijn specs:
- PII 400Mhz
- 64 Mb SDRam
- EP-3vba+ mobo
- GForce 2 mx 400
- 2 Gb Hdd
- Atapi CD-rom 52x
- Floppy drive
- Modem AC'97
- Win 98 SE
Als ik de pc nu aanzet gaan alle fans draaien, hdd start op, power led brand, het ledje op de floppy drive gaat continue branden!, het ledje op het beeldscherm blijft op de standby stand staan (dus ook zwart beeld) and that's all
Ik heb het volgende uitgeprobeerd:
- Eerst de videokaart eruit gehaald, en er weer terug ingezet. en hij doet het weer. Dit is 2x gebeurt.
- Omdat'ie het weer niet doet heb ik alles eruit/af gehaald en kale start met alleen videokaart en geheugen en zelfs dat doettie niet. Het geheugen heb ik in een andere computer getest en werkt daar perfect. Ook heb ik een andere videokaart erin staan (ATI), maar dat helpt ook niet.
- Verder heb ik het de hele FAQ van Hangen en Opstartproblemen doorgenomen, maar daarmee ben ik nog weinig verder gekomen.
- Ook googlen en searchen op GoT geeft geen informatie
Wie kan me verder helpen?
Voor de duidelijkheid eerst mijn specs:
- PII 400Mhz
- 64 Mb SDRam
- EP-3vba+ mobo
- GForce 2 mx 400
- 2 Gb Hdd
- Atapi CD-rom 52x
- Floppy drive
- Modem AC'97
- Win 98 SE
Als ik de pc nu aanzet gaan alle fans draaien, hdd start op, power led brand, het ledje op de floppy drive gaat continue branden!, het ledje op het beeldscherm blijft op de standby stand staan (dus ook zwart beeld) and that's all
Ik heb het volgende uitgeprobeerd:
- Eerst de videokaart eruit gehaald, en er weer terug ingezet. en hij doet het weer. Dit is 2x gebeurt.
- Omdat'ie het weer niet doet heb ik alles eruit/af gehaald en kale start met alleen videokaart en geheugen en zelfs dat doettie niet. Het geheugen heb ik in een andere computer getest en werkt daar perfect. Ook heb ik een andere videokaart erin staan (ATI), maar dat helpt ook niet.
- Verder heb ik het de hele FAQ van Hangen en Opstartproblemen doorgenomen, maar daarmee ben ik nog weinig verder gekomen.
- Ook googlen en searchen op GoT geeft geen informatie
Wie kan me verder helpen?
Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.