Ik heb overlaatst een paar spindels Memorex 8x DVD-R media gekocht, maar Nero laat mij ze alleen maar beschrijven op 4x of 2x. Ik heb de laatste Plextor firmware geinstalleerd (1.04) en ook geprobeerd PoweRec te disablen, maar het heeft geen baat. Iemand nog ideeen hoe ik mijn media toch op 8x kan branden?
Welke versie van Nero gebruik je? Het zou mogelijk kunnen zijn dat de software enkele beperkingen heeft
Je zou dus eens kunnen testen met een nieuwere versie of andere brandsoftware.
Ahead Nero 6.3.1.20, wat de laatste versie is voor zover ik weet 
Welke andere programma's kan ik gebruiken? (gewoon voor data storage)
Welke andere programma's kan ik gebruiken? (gewoon voor data storage)
[ Voor 36% gewijzigd door UTerror op 27-08-2004 18:21 ]
Welke mediacode hebben die Memorex dvd-rs?
Ik schrijf zelf alleen Platinum -R (Ritek G05) op 8x. (Nec 2500). Alle andere komen niet hoger dan 4x..
Ik schrijf zelf alleen Platinum -R (Ritek G05) op 8x. (Nec 2500). Alle andere komen niet hoger dan 4x..
Met DVDinfoPro of DVD Identifier, ik heb geen plex brander maar mischien kan je het ook wel zien met Plextools?UTerror schreef op 28 augustus 2004 @ 09:53:
Hoe kan ik de mediacode te weten komen?
Ik heb ze ook hier die Memorex 8X en ze hebben mediacode CMC MAG AE1, de +R versie 8X is CMC MAG E01.
Ze branden op mijn NEC2500 ongelovelijk goed op 8x.
Meer info zie topic: [NEC ND-2500/2510] media compatibiliteit Deel 2. pagina 16 voor wat scans.
[ Voor 11% gewijzigd door N_e_0 op 28-08-2004 16:35 ]
--------------------------------------------------------------------------N_e_0 schreef op 28 augustus 2004 @ 15:44:
[...]
Met DVDinfoPro of DVD Identifier, ik heb geen plex brander maar mischien kan je het ook wel zien met Plextools?
Ik heb ze ook hier die Memorex 8X en ze hebben mediacode CMC MAG AE1, de +R versie 8X is CMC MAG E01.
Ze branden op mijn NEC2500 ongelovelijk goed op 8x.
Meer info zie topic: [NEC ND-2500/2510] media compatibiliteit Deel 2. pagina 16 voor wat scans.
Unique Disc Identifier : [DVD-R:CMC MAG. AE1]
--------------------------------------------------------------------------
Disc Type : [DVD-R]
Manufacturer ID : [CMC MAG. AE1]
Manufacturer Name : [CMC Magnetics Corp.]
Disc Application Code : [Unrestricted Use : Consumer Purpose]
Recording Speeds : [1x , 2x , 4x] (8x Cannot Be Detected)
Blank Disc Capacity : [2,298,496 Sectors = 4,489.3MB = 4.38GB (4.71GB)]
[DVD Identifier - http://DVD.Identifier.CDfreaks.com]
Raar dat ie zegt dat de schijfjes niet 8x ondersteunen
Is een nieuwe firmware uit lees ik (1.05) mischien doen ze het nu wel op 8X
Verwijderd
IK heb ze net binnen gekregen van Opus. Branden probleemloos op 8x op nec 2500, 2510 en Pioneer 107. Ligt dus denk ik aan je (firmware) Plextor.
Pagina: 1