Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Black and Blue

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Project Black and Bleu bestaat uit het modden van een zwarte chieftec case.
Dit is nu mijn 3de casemod, na 1 mislukte casemod en een wat beter geslaagde koffermod.

Hardware:

MSI 865PE Neo2
Intel P|V 2.6 @ 3.0 idle 35 graden - stressed 40
2X 256 Corsair 3200C2 DDR
120 Gb Western Digital WD1200JD SATA Buffer 8 MB
Sapphire ATLANTIS RADEON 9600XT, 128
Asus 16X DVD
Justlink 52X32X52X CD fikker
CoolerMaster Aerogate 2

Casemod:

2X CCFL Blauw, Wit
3X 80X80 Fans Zilver gespoten met spray
5"25 3X kleine fans
Plexi Window
Kabels gebonden met doucheslangen, afgewerkt met rubbers

TO-DO List:

glow voetjes
UV Plexi Window

Pica:

Compleet overzicht: http://home.aim.hsbrabant.nl/s122799/BB/index.htm

Totaal in Beeld
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s122799/BB/images//PICT2093_JPG.jpg

Closing in
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s122799/BB/images//PICT2098_JPG.jpg

Kastje open
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s122799/BB/images//PICT2101_JPG.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:25 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Heb je geen highres pics? Verder vindt ik het meer iets voor [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8[/rml]

[ Voor 42% gewijzigd door AtleX op 27-08-2004 16:21 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Mod met die slangen ziet er goed uit!

Maar die witte dvd-rom speler enz. vind ik persoonlijk wat minder. Worden deze nog zwart gemaakt of niet?

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sorry hoor, maar wat is hier nu zo bijzonder aan?

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-11 21:40

TRG

Technotium99-m

Alhoewel je eerste kleine mods aanvoelen als een volwaardige casemod (dat had ik in het begin ook al bij het installeren van 1 CCFL), vind ik dat je jezelf wel iets meer bewust mag zijn van de uiteindelijke CASEmod die je levert, en of dit een apart topic verdient.

Ik vind het mooi gedaan en ben het eens met je smaak, maar het toevoegen van wat overbetaalde "casemodartikelen" aan je case vind ik gewoon geen casemod..

@ razorblade : het is gewoon lastig je favoriete forum bij te houden wanneer je tijdgebrek hebt en het overzicht een beetje verloren gaat door toedoen van teveel topics. Dat is helaas een nadeel van zon groot forum met slechts enkele 'lagen", dus mogen mensen er best op gewezen worden. (bijna) iedereen blijft toch beleefd? Daar gaat het imo om!

[ Voor 31% gewijzigd door TRG op 28-08-2004 15:07 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Verwijderd

Topicstarter
NexuZ schreef op 27 augustus 2004 @ 16:21:
Maar die witte dvd-rom speler enz. vind ik persoonlijk wat minder. Worden deze nog zwart gemaakt of niet?
De Aerogate is ook leverbaar in het zwart, misschien voor kertmis ;)

En binnenkort komt er een zwarte DVD dual layer Fikker in ipv die witte cd writer

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:37

empy

Rijdt rondjes

ligt het nu aan mij, of staat het plexi van je window zo bol als ik-weet-niet-wat :?

Verwijderd

als je een aerogate wil kopen koop een zilveren aerogate en doe er dit mee: Aerogate 2 How-To

daar in het midden van die pagina staat hoe je van een zilveren ene zwarte maakt, en dan kun je steeds wisselen ;d

Verwijderd

Topicstarter
Plexi moet nog passend worden gemaakt, en ik wist niet dat het mogelijk was om je aerogate zo makkelijk aan te passen ! Zal ik zeker gaan doen.

Verwijderd

dat ligt niet aan jou ik zie het ook
dat is zonde verder vind ik et een mooie kast ik wil ook zoiets gaan doen met mijn kast :D

Verwijderd

Ik zie nog niet echt wat hier een casemod aan is, je kabel zien er netjes uit maar om nou het plaatsen van een hele plexi zijkant en 2 ccfl lampjes een casemod te noemen. Voor de rest ziet het er wel netjes uit. Dit had misschien beter bij kleine mods kunnen staan :)

Verwijderd

Iedereen is zo fier als een hond als hij z'n eerste ding afheeft hé ;D jij en ik ook hoor, twas toen maar een domme fan en een tricolor ccfl maar ik glunderde al hoor. Het trok wel op niks later bekeken :D

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik vind die doucheslangen er wel aardig mooi uitzien bij die kast, alleen vind ik een window wel mooier dan alleen plexi glas, misschien dat je nog wat aan het zijpaneel kan modden :)

Verwijderd

Ik vind hem wel leuk uitzien, alhoewel ik niet zou gaan voor een volledig plexi zijkant maar eerder voor de gewone sidepanel met een mooie window erin. Maar iedereen zijn smaak :) ! Doucheslang vind ik wel mooi, alleen een beetje druk... ik zou het wat bij elkaar binden met tie-wraps oid. Voor de rest raad ik je aan je drives the stealthen of zwart te spuiten (laatste is handiger ivm aerogate die je niet kan stealthen etc.)

offtopic:
Tegen iedereen die constant in elk CM topic roept van: "Wat is hier speciaal aan?", "Dit is meer iets voor het kleine mod topic".... STFU :(! Ik krijg er zo ongelofelijk de sch**t van! Geef eens wat onderbouwende kritiek (zowel positief als negatief) op een casemod ipv dat kleine-mod-topic-gedoe te roepen. En waarom verdient zo'n persoon geen eigen topic? Als je nou een hdd ledje vervang, oké maar ik vind dat deze case gewoon een eigen topic verdient. Wat verlang ik terug naar de goede oude tijd dat men een topic opende omdat men 2 blowholes in het zijpaneel had gemaakt. Tegenwoordig durf je je mod nog niet meer te posten aangezien je nix anders dan geflame naar je oren krijgt gesmeten. Pfff zo lopen de users wel weg..

En jaaa jaaa, ik weet dat dat topic er is omdat het anders een chaos wordt ivm de 100den topics over een minimod...maar je kan ook te ver gaan. Overigens zijn jullie geen mods... Dus cut the fuckin wannebe-moderator talk!

Maar goed, zover mijn mening!
Wel die persoon weer ff atent maken op het kleine mod topic, maar niet verder kijken dan je neus lang is en dan vragen of er geen high res pics zijn... Als je op die totale overzicht link had geklikt dan had je gezien dat er daar clickable pics zijn...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 22:24 ]

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:21
Mooi case hoor :) alleen zorg ervoor dat je plexie zijkant een stukje korter word zodat hij niet blijft bol staan.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Het is wel jammer dat je niet een klein metalen randje hebt gedaan om je plexi, dit is zoiezo makkelijk om te bevestigen en zo zie je ook niet die bevestigingspunten waar normaal je sidepanel op zit.

BTW :w AIM studentje :w
Pagina: 1