Toon posts:

Goedkoopste Dreamcast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil binnenkort toch echt ff een DCtje gaan kopen. Weet iemand waar die dingen een beetje schappelijk geprijst zijn? Oftewel: waar zijn ze het goedkoopst?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
www.psxshop.nl
of de dichtstbijzijnde mediamarkt..

psxshop heb ik hele goede ervaringen mee..

HT-addict in spe

Verwijderd

bij mij natuurlijk!

ik heb hier een dc met 21 spellen en controllers en heel de pest bende voor 650 gulden. uiteraard werkend te zien

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 16:30 schreef SuB het volgende:
bij mij natuurlijk!

ik heb hier een dc met 21 spellen en controllers en heel de pest bende voor 650 gulden. uiteraard werkend te zien
Kun je me een lijstje geven met welke spellen je erbij hebt?, ik heb wel interesse.

Verwijderd

een lijstje geven... dat zou geen probleem zijn als ik nu in den haag zou zijn (waar mijn dc staat) maar laat ik nu in eindhoven zijn dus ik weet het niet precies.

zo ff uit mijnj hoofd dan:

resident evil: code veronica
deaD OR ALIVE 2
powerstone 1
powerstone 2
ferrari f355 challenge
soul calibur
tony hawk 1
crazy taxi
capcom vs marvel 2
ecco
sonic adventure
rayman 2

dat is is wat ik zo uit mijn hoofd weet, morgen (vrijdag) zal ik het complete lijstje posten

Verwijderd

Echt kopen die dreamcast, je hebt zeker waar voor je geld:

-Controller=SUPER
-Graphics=Vet
-Soulcalibur
-F355
-Maar 650,-
-Jammer genoeg heb ik hem al

:)

echt doen!

Verwijderd

Het gaat me om de 2D fighters en RPG's.

Voor race spellen enzo heb ik al een aardig bakkie staan namelijk (zie signature)met Logitech FF Wheel (de oude).

MvsC 2 vind ik wel vet
Soul Calibur en Shenmue zijn ook super.

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 18:06 schreef moneymaker het volgende:
Echt kopen die dreamcast, je hebt zeker waar voor je geld:

-Controller=SUPER
-Graphics=Vet
-Soulcalibur
-F355
-Maar 650,-
-Jammer genoeg heb ik hem al

:)

echt doen!
nou waar w8 je op :)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
650 piek is nie veel en zeker niet voor zoveel games wat zit er nog meer bij? controllers/vmu ed???

Verwijderd

2 controllers(1 echte en een nepperd wel met xtra knoppen)
1 memory ding met schermpje (wordt volgens mij alleen voor sonic gebruikt maar ja)
1 rumble pack

niet alle games zijn btw origineel maar ja ik had doa2,f355 en powerstone 2 bv al een tijdje geleden en volgens mij zijn ze nu pas in nl te verkrijgen.

Verwijderd

weet iermand nog gewoon een console zonder games, evt. gemod? nieuw zijn ze 450 ofzo.. en om nu dus 200 piek te dokken voor 20 cdr's die je erbij krijgt (meeste mensen hebben cdrs dan toch) heb ik ook niet veel trek in :) moet gewoon zo'n ding zonder troep erbij hebben.
daarbij speel ik toch niet veel spellen maar lijkt me wel cool om die compiler enzo eens uit te proberen voor DC. voor playstation was dat ook altijd best lachen (totdat mn action replay er ineens mee kapte... hoereding ;( )

Verwijderd

Sub, verkoop je m ook zonder spellen of een paar?

bijvoorbeeld:
- DC
- 2 controllers
- Marvel vs Capcom
- Soul Calibur

En wat wil je er dan voor hebben?

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
bij onze duitse buren kost ie 299 dm (mediamarkt).
misschien ook het overwegen waard (spellen download toch iedereen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had geen zin om moeilijk te doen en ben gewoon naar de Fame gegaan. Niet echt duur (f500,-) maar ik moest er nog wel een memory pack en controller bijkopen...tot diep in de nacht gevirtua-fighert :)

Heeft iemand hier Shen Mue al gespeeld? Dat spel is toch ook wel een van de redenen voor mij om een DC te kopen. En Ultimate Fighting. En Metropolis Street Racer. En Jet Set Radio...etc. etc.

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 00:27 schreef BAALBERITH het volgende:
Sub, verkoop je m ook zonder spellen of een paar?

bijvoorbeeld:
- DC
- 2 controllers
- Marvel vs Capcom
- Soul Calibur

En wat wil je er dan voor hebben?
ok 600 gulden of een klipsch promedia 2.1 setje( :) ) maar dan wel met alle spellen erbij. Lager ga ik echt niet. Ik wil in 1x van alles af anders blijf ik met losse spellen/controllers/whatever zitten.

• HenkyDoodle
500.- zou ik een betere prijs vinden.. ik heb voor 425.- een DC met 2 controllers + VMU en Ready to rumble+powerstone gekocht..(en da's inmiddels een aantal maanden geleden alweer)

DC is niet duur meer.. helemaal niet als je weet dat er veel brute spellen voor uitkomen en dat je die spellen (back - ups) kunt spelen zonder dat je hem hoeft te modden :) ... heb inmiddels denk ik al zo'n 35-40 DC-titels.. (waarvan het grootste gros echt leuk om te spelen ist..)

HT-addict in spe

Verwijderd

Topicstarter
...en dat je die spellen (back - ups) kunt spelen zonder dat je hem hoeft te modden...
Wacht ff...bedoel je dat je kopieen kunt spelen op een standaard DC?

• HenkyDoodle
that's right Blues ..

is dat ff'tjes mooi of niet! ... kan al bijna een jaar hoor.. eerst had je nog een zogenaamde bootdisk nodig die je er eerst in deed voor je de backup erin knikkerde .. tegenwoordig maken de heren hackers het wel heeel errug makkelijk door de bootcode op het gebackup'de (vaag woord o nie? ;)) cd'tje te knikkeren .. zodoende kun je met alle DC's back ups spelen zonder um te modden .. en dus met behoud van garantie .. en da's wel zo prettig zouk zegg'n... :7

meel me maar voor further questions die je hier niet zou kunnen stellen >:)

HT-addict in spe

Verwijderd

500?

denk dat 600 echt wel redelijk is.

nou ja hier mijn complete ljst dan eindelijk:

Dreamcast (pal)
2 controllers
rumble pack
memory card
21 spellen waarvan 9 origineel.

origineel:

crazytaxi
soul reaver
tony hawk 1
rayman2
sonic
ecco
resident evil: code veronica
f1 grand prix
soul calibur

backup :

doa2
virtua tennis
virtua striker 2
powerstone 1
powerstone 2
tokyo highway challange 2
mdk2
mr driller
sega GT
M vs C 2
f355 challenge

Verwijderd

zeker met originele is dat meer dan redelijk . Tenminste als je kijkt naar de prijs waar ze nu voor weggaan op bv. ibazar.... het is meer dan ik er voor over heb, en ik zoek dus ook een goedkopere dus dat wordt nog een jaartje wachten ofzo totdat ze voor dumpprijzen weggaan ;)

Verwijderd

600,- is veel te duur.
Sorry hoor maar daar koop ik een nieuwe voor + game.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op vrijdag 29 december 2000 20:22 schreef BAALBERITH het volgende:
600,- is veel te duur.
Sorry hoor maar daar koop ik een nieuwe voor + game.
ben ik met je eens
600 is echt te duur!

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

ok 500 dan omdat ik er vanaf wil.

trouwens logisch he 600 voor een nieuwe plus 1(!!!!!!!!!!!!!) game

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou het niet voor 500,- weg doen, er zijn er zat die hem wel voor 600 willen kopen. Ik heb de mijne voor 500,- verkocht met 5 originele spellen. Dus ik zou iemand anders zoeken. Is toch 100 piek.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zaterdag 30 december 2000 09:56 schreef WasBak het volgende:
Ik zou het niet voor 500,- weg doen, er zijn er zat die hem wel voor 600 willen kopen. Ik heb de mijne voor 500,- verkocht met 5 originele spellen. Dus ik zou iemand anders zoeken. Is toch 100 piek.
hallo heb je die game lijst niet gezien, man 1 goed spel soul calibur.
nee als ik hem zoe moeten kopen max 425,-

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 10:08 schreef aftermath het volgende:

[..]
Dat is jouw mening, er zitten veel originele spellen bij. Dat maakt de prijs toch wel hoger.

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 10:08 schreef aftermath het volgende:

[..]
muhahahahahaha 1 goed spel!!!!! dahoei echt niet! jij krijgt hem nog niet eens voor 1000 gulden.

Verwijderd

nu we toch op het onderwerp terecht zijn gekomen, iemand een DC ruilen tegen een stapel dvds? :) heb er nog wel een zooi waar ik vanaf wil

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zaterdag 30 december 2000 13:00 schreef SuB het volgende:

[..]
muhahahahahaha 1 goed spel!!!!! dahoei echt niet! jij krijgt hem nog niet eens voor 1000 gulden.
wie zeg dat ik dat verrotte ding wil?

Verwijderd

niemand. maar je geeft gewoon een bs reden om de prijs verder te drukken.

/edit ik gun hem jou gewoon niet ook al zou ik van jou 1000 krijgen en van iemand anders 100. Dan zou ik hem nog aan die gene verkopen die 100 biedt.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zaterdag 30 december 2000 17:50 schreef :r:r:r:r:rSuB:r:r:r:r het volgende:
niemand. maar je geeft gewoon een bs reden om de prijs verder te drukken.

/edit ik gun hem jou gewoon niet ook al zou ik van jou 1000 krijgen en van iemand anders 100. Dan zou ik hem nog aan die gene verkopen die 100 biedt.
je bent eigenlijk best wel een zielig kereltje:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Verwijderd

ja ik wel ja. Gelukkig ben jij er ook zo 1 dus het komt allemaal goed.

425 is gewoon een belachelijke prijs, daar kan je een n64 voor verkopen. Ik ben al gek dat ik hem nu voor 500 weg doe.

Wat jij eigenlijk zegt is het volgende:

zo jezus een groene auto..... lelijk! doe maar 5000 gulden van de prijs af omdat IK hem leijk vind.

en hierbij wil ik het laten eigenlijk en zoals je een stukje terug kan lezen ben ik niet de einge die er zo over denkt. I rest my case.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

[quote]
Op zaterdag 30 december 2000 18:37 schreef :rSuB:r het volgende:
ja ik wel ja. Gelukkig ben jij er ook zo 1 dus het komt allemaal goed.
425 is gewoon een belachelijke prijs, daar kan je een n64 voor verkopen. Ik ben al gek dat ik hem nu voor 500 weg doe
jonge ik ben hier niet om met jou ff een waardeloze discussie aan te gaan over een kut dreamcast voor 500,-:? had je nou nog leuke spellen maar die heb je niet;)
ja ik wel ja. Gelukkig blijf ik er ook zo 1 dus het komt allemaal goed.
zo is ie goed;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/974932304.jpg daar moeten ze jou kop achter plaatsen

Verwijderd

ja kap nou maar eikel.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

wat roep je mamma er bij of zo
wat denk je wel niet t***ng *****

ok dit was mijn laatste reply op deze fuckin topic sorry iedereen heb het alleen over :rSUB:r

Verwijderd

Ja jongens kappen nou, dt gaat nergens over.

Sub, vergeet niet dat je systeem nu 2e hands is, dat drukt de waarde gewoon, je kunt moeilijk een nieuwprijs ervoor vragen.

• Bigs
  • Niet online
Als je hem te duur vind dan koop je hem toch gewoon niet? Wat een gezeik. Hij raakt hem voor 600 gulden echt wel aan iemand anders kwijt.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:32

Wimo.

Shake and Bake!

Sub zet hem gewoon in de vondst ofso.. of op marktplaats.nl.. vraag er gewoon 700,- voor :9~
Pagina: 1