Toon posts:

Verbinding valt steeds weg.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al ongeveer 1,5 maand problemen met m'n internet. Het internet valt steeds uit, soms maar 10 seconden en soms een paar uur. Meestal helpt het als ik het modem uit en weer aan zet, maar dan valt hij ook na een tijdje weer uit.

Ik heb ADSL Comfot van Planet Internet, een speedtouch Ethernet home modem, en het zit allemaal in een draadloos ADSL netwerk. Er staat hier ook nog een Vigor Draytek 2200E Broadband router, een Soho watchguard , en een Cisco aironet wireless acces point.

Dit draait allemaal op een 2000mhz Pentium 4, 512mb en Windows XP.

KPN helpdesk dacht dat het de splitter, die hebben ze vervangen en dat hielp ook niets.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:32

Passievrucht

swarma

uhm is het toevallig als je gebeld wordt dat de verbinding wegvalt? of zit je ver van de je telefooncentrale vandaan en dat daarom de verbinding te snel voor je is?

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het gebeurt niet als ik gebeld wordt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ver ik van de centrale zit.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:08 ]

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:32

Passievrucht

swarma

ik zou anders kpn ff bellen of ze je lijn kunnen doormeten. Of je modem is niet meer al te jofel, ik zou proberen van iemand een modem te lenen en daarmee te testen

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

ralpje

Deugpopje

Op het moment dat het uitvalt, is je modem dan nog wel te pingen? Werkt een tracert? Waar komt de time-out? Tsjek dat ff :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op 27 augustus 2004 @ 16:26:
Op het moment dat het uitvalt, is je modem dan nog wel te pingen? Werkt een tracert? Waar komt de time-out? Tsjek dat ff :)
Zonder dom te willen overkomen, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt man. Ik heb niet al te veel (lees: geen) verstand van dit soort dingen.

En ik zal gaan proberen of ik een modem kan lenen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:54 ]

Pagina: 1