[XP] Schlwapi.dll en Msgina.dll Win XP*

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-03 14:35

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Ik heb per ongeluk met een programma Schlwapi.dll en Msgina.dll vervangen, waardoor het niet meer mogelijk was om op te starten.
Ik heb al een recovery geprobeerd (F8 laatst werkende instellingen) maar dat werkte ook niet.
Nu is mijn vraag: Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om deze twee dll-files even neer te zetten om te downoaden zodat ik ze kan vervangen. Ze staan in *:windows/system32 (XP)?
(Op C: staat XP en op E: staat tijdelijk Win 2000 om dit topic te kunnen plaatsen)
Bij voorbaat dank:)

Addict

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die staan ook op je XP-CD (in \I386), gewoon even met het expand-commando uitpakken en op de XP-installatie zetten.

Virussen? Scan ze hier!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je gaat er niks mee opschieten om via hier DLL bestanden uit te wisselen aangezien die taal, servicepack en soms zelfs patchlevel afhankelijk zijn (daarnaast is GoT niet echt bedoeld voor het uitwisselen van bestanden).

Je kan het beste even een XP ServicePack downloaden die je ook op je PC hebt staan, en die uitpakken en daar de 2 DLL filetjes vandaan slepen :)

• Addict

Addict

Topicstarter
wildhagen schreef op 27 augustus 2004 @ 15:50:
Die staan ook op je XP-CD (in \I386), gewoon even met het expand-commando uitpakken en op de XP-installatie zetten.
Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn, ik ben namelijk een n00b op dit gebied:)

Addict

• Addict

Addict

Topicstarter
elevator schreef op 27 augustus 2004 @ 15:52:
Je gaat er niks mee opschieten om via hier DLL bestanden uit te wisselen aangezien die taal, servicepack en soms zelfs patchlevel afhankelijk zijn (daarnaast is GoT niet echt bedoeld voor het uitwisselen van bestanden).

Je kan het beste even een XP ServicePack downloaden die je ook op je PC hebt staan, en die uitpakken en daar de 2 DLL filetjes vandaan slepen :)
Maar mijn Xp pro is servicepackloos en Nederlands. De enige installatie die ik heb liggen is geslipstreamd met SP-1.
Dus ik vroeg mij af of iemand die even van z'n XP kan plukken (CD)

[ Voor 12% gewijzigd door Addict op 27-08-2004 16:12 ]

Addict

Verwijderd

gewoon kiezen voor repair tijdens je setup

• Addict

Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:31:
gewoon kiezen voor repair tijdens je setup
Heb geen diskette waar hij om vraagt, en heb ook geen diskette controller :)

Addict

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

samaarst schreef op 27 augustus 2004 @ 16:02:
Maar mijn Xp pro is servicepackloos en Nederlands. De enige installatie die ik heb liggen is geslipstreamd met SP-1.
Dus ik vroeg mij af of iemand die even van z'n XP kan plukken (CD)
Dan zal je dus een servicepack moeten installeren op die Windows - dit gaat iig verder niet de bedoeling zijn zoals ik je al uitlegde ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.