Toon posts:

[XP]Installshield stopt halverwege installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een programma wil installeren met behulp van Installshield gaat alles goed totdat het eigenlijke installeren van start gaat. Dit gaat dan een aantal 'blokjes' goed en dan blijft het gewoon zo staan. In het verleden hielp een kwartier tot een half uur wachten wel maar dat helpt nu ook niet meer en het zijn geen grote programma's die ik wil installeren dus het moet gewoon snel gebeurd zijn.
Als ik in de processenlijst kijk, staat het bestand wat ik wil installeren er 2 keer. Ik heb wel het een en ander gelezen over dat Installshield zomaar afsluit maar dat is dus niet het geval bij mij. Het gaat gewoon niet verder :(

Ik heb op dit forum, op www.installshield.com en op www.microsoft.com gezocht maar ik kon niets vinden.

XP Pro
AMD 1800+
256 Mb Ram

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:51
geeft de eventvwr nog een rare melding?

Verwijderd

zelf heb ik zo'n soort probleem wel eens gehad met mn virusscanner. Het programma werd gescand op virussen tijdens de installatie. En... dit duurt dan een eeuwigheid. Disablen van je virusscanner optie?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 15:37:
zelf heb ik zo'n soort probleem wel eens gehad met mn virusscanner. Het programma werd gescand op virussen tijdens de installatie. En... dit duurt dan een eeuwigheid. Disablen van je virusscanner optie?
Geprobeerd, maar dat helpt niet... En in eventvwr staan wel fouten, maar ik heb geen flauw idee of dat hier mee te maken heeft. Ik bekijk het zonet namelijk pas voor het eerst...