Inmiddels is het weer 3 weken geleden dat mijn Pc zover heen was met Virussen en andere spyware dat dat rottige bug achtige programma Internet explorer totaal niet meer werkte.
Ik was dus weer verplicht om alles opnieuw erop te zetten.
Nu is het zo dat als ik Google als startpagina instel ik weer net als drie weken geleden allerlei andere troep krijg.
Voor veel van mijn Urls verschijnt eerst een of ander vreemd adres, voor ik de site binnenkom.
Na gebruik van de programma,s Spybot en adware die allerbijtrouwens heel veel troep gevonden hebben en verwijderd hebben veranderd er totaal niets.
Die rottige mislukte browser vol bugs en troep Internet Explorer genaamd luistert nog steeds niet wat ik zeg, en laat nog steeds ongevraagde troep verschijnen.
Ik kan er geen opstartpagina meer mee instellen of wat dan ook.
Ik wil niet langer elke 3 of twee weken mijn PC installeren.
Ik was dus weer verplicht om alles opnieuw erop te zetten.
Nu is het zo dat als ik Google als startpagina instel ik weer net als drie weken geleden allerlei andere troep krijg.
Voor veel van mijn Urls verschijnt eerst een of ander vreemd adres, voor ik de site binnenkom.
Na gebruik van de programma,s Spybot en adware die allerbijtrouwens heel veel troep gevonden hebben en verwijderd hebben veranderd er totaal niets.
Die rottige mislukte browser vol bugs en troep Internet Explorer genaamd luistert nog steeds niet wat ik zeg, en laat nog steeds ongevraagde troep verschijnen.
Ik kan er geen opstartpagina meer mee instellen of wat dan ook.
Ik wil niet langer elke 3 of twee weken mijn PC installeren.