Ik heb ongveer 10 dagen geleden de trial versie van Kaspersky Antivirus Personal 5.0.149 geinstalleerd. Na een aantal dagen draaien kreeg ik opeens de volgende foutmelding:
Echter geeft hij sinds vanmorgen weer dezelfde foutmelding. Via Google kan ik weinig vinden over deze foutmelding, de FAQ op de Kaspersky site maakt er ook geen melding van en het support forum kom je alleen als betalende klant binnen.
Is er hier iemand die dezelfde fout eerder gezien heeft en weet hoe ik hem moet oplossen? Ik ben op zich erg tevreden over KAV, maar als dit probleem blijft ga ik het pakket toch echt niet kopen.
Ik draai trouwens Windows XP SP2 en heb KAV ingesteld op 1 keer per uur updaten met de extended database.
Ik heb ze ge-update, maar de fout bleef. Ik heb toen KAV gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem verholpen.Your anti-virus database has been damaged.
A valid anti-virus database is required for the application to work efficiently.
You are advised to update your anti-virus database now.
Echter geeft hij sinds vanmorgen weer dezelfde foutmelding. Via Google kan ik weinig vinden over deze foutmelding, de FAQ op de Kaspersky site maakt er ook geen melding van en het support forum kom je alleen als betalende klant binnen.
Is er hier iemand die dezelfde fout eerder gezien heeft en weet hoe ik hem moet oplossen? Ik ben op zich erg tevreden over KAV, maar als dit probleem blijft ga ik het pakket toch echt niet kopen.
Ik draai trouwens Windows XP SP2 en heb KAV ingesteld op 1 keer per uur updaten met de extended database.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.