[Dell WinXP SP1 OEM CD] SP2 slipstream-problemen

Pagina: 1
Acties:

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Geachte allemaal,

Heb net m'n Dell Inspiron 8600 ontvangen, erg mooi apparaat. Het enige jammere is natuurlijk dat er standaard al Windows op geinstalleerd staat, met allemaal zooi geinstalleerd die je niet wilt hebben. Ga natuurlijk meteen Windows opnieuw installeren, maar graag dan meteen met SP2 ingebakken. Ik heb van Dell een CD met de Engelse versie van Windows XP Pro ontvangen met daar ingebakken SP1. Nu probeer ik mbv deze guide de Service Pack te slipstreamen. Nu blijkt alleen bij de eerste stap dat er al een aantal extra updates/servicepacks op de CD zijn geintegreerd (pre-SP2), waardoor het proces niet verder kan.
Vervolgens heb ik het dmv het programma AutoStreamer geprobeerd te doen. Deze geeft geen foutmelding, maar na branden van de gecrëeerde ISO blijkt dat er nog steeds alleen maar SP1 in zit (gelukkig was het DVD+RW).
Hoe kan ik nou tóch SP2 integreren of hoe kan ik de Dell OEM CD weer herstellen naar een 'kale' Windows XP SP1 CD? _/-\o_

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

SP2 slipstreamen naar een xp cd met sp1 lukt niet
zorg dat je een versie van xp in handen krijgt waar nog geen sp1 op staat en dan lukt het wel.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
SerialThrillaZ schreef op 27 augustus 2004 @ 14:40:
Geachte allemaal,

Heb net m'n Dell Inspiron 8600 ontvangen, erg mooi apparaat. Het enige jammere is..................................................................................................................................
Hoe kan ik nou tóch SP2 integreren of hoe kan ik de Dell OEM CD weer herstellen naar een 'kale' Windows XP SP1 CD? _/-\o_
Via Google :
OK, double posting

All I got during install was 2 files missing, of course, the ones I deleted.

After that install went without a hitch. I am on SP2 now, things running fine no errors to report.

Steps to OEM Dell
1)go into I386
2)Delete SVCPACK Directory
3)Delete SVCPACK DL File
4)Delete SVCPACK.Inf file
5) Continue slipstream as normal

No idea if this is the right way or of down the road this will screw us up, but its working fine for me.

Jason signing off, email ***privacy*** if need anything else

[ Voor 5% gewijzigd door leon1e op 01-09-2004 20:16 . Reden: Even een mail adres weg gehaald in verband met privacy + reply iets netter gemaakt :) ]

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:17
Ik heb ge-Google-d :), maar kon niets vinden wat echt mijn probleem verhielp. Ik heb de bestanden verwijderd en heb nog 2 bestanden aangepast (DOSNET.INF en nog eentje) waarin verwijzingen stonden naar de map en de 2 bestanden. Hopen dat het gaat lukken!

edit:

Ondanks het wijzigen van de bestanden missen er toch 2 bestanden tijdens de installatie. Verder geen problemen, dus het werkt wel!
Thanx!

[ Voor 24% gewijzigd door dlmh op 27-08-2004 16:21 . Reden: update ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Als je nou mijn post eens leest he........... en dat probeert..