Hallo allemaal,
ik zit met een probleempje,
heb gezocht hier op got en in de google newsgroepen maar niets kunnen vinden.
* 3com superstack 3 4250T switch met software versie 1.02
* 2 x 3com 3c996b-t netwerkkaarten met de laatste driver (juli 2004)
* Bekabeling cat 5e, met kabellengte van ongeveer 10 a 15 meter
Mijn probleem:
Ik beheer 2 servers, een compaq proliant 800 en een compaq proliant ML370G2 (beide draaien ze windows 2000 server) en deze 2 servers zijn verbonden met poortje 49 en 50 (de gbit poorten) van de 4250T switch.
Nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om de servers op 1gbit te laten werken.
Als ik de beide kanten op automatisch zet geeft de server aan dat er een gbit verbinding is maar de server is niet te bereiken.
Wanneer ik beide kanten op 100 mbit full duplex zet draait het wel goed, maar deze set is aangeschaft om op 1gbit te gaan draaien.
Wie weet raad??
ik zit met een probleempje,
heb gezocht hier op got en in de google newsgroepen maar niets kunnen vinden.
* 3com superstack 3 4250T switch met software versie 1.02
* 2 x 3com 3c996b-t netwerkkaarten met de laatste driver (juli 2004)
* Bekabeling cat 5e, met kabellengte van ongeveer 10 a 15 meter
Mijn probleem:
Ik beheer 2 servers, een compaq proliant 800 en een compaq proliant ML370G2 (beide draaien ze windows 2000 server) en deze 2 servers zijn verbonden met poortje 49 en 50 (de gbit poorten) van de 4250T switch.
Nu krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om de servers op 1gbit te laten werken.
Als ik de beide kanten op automatisch zet geeft de server aan dat er een gbit verbinding is maar de server is niet te bereiken.
Wanneer ik beide kanten op 100 mbit full duplex zet draait het wel goed, maar deze set is aangeschaft om op 1gbit te gaan draaien.
Wie weet raad??