Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een Creative Jukebox zen en nou heb ik een probleem:

Ik was laast alles eraf aan het halen en toen liep de pc vast...
Nou blijft mijn Jukebox in een loop zitten en mijn garantie is verlopen, de loop gaat niet weg als je hem gewoon reset en ook niet als ik hem leeg laat lopen en dan weer oplaad,

De loop gaat als volgd: hij start op, ik zie het opstart logo van eax, en dan start hij opnieuw op..

HELP !! aub

bedankt moi ;)

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
als je problemen hebt met het opstarten van je zen adviseert creative om een firmware update te proberen.
de firmware (het OS) staat namelijk op de HD. als die door het vastlopen van de comptuer corrupted is geraakt kan hij idd in die loop komen te zitten.

heb er trouwens zelf ook een (luister er nu naar :) ) maar toen ik een probleem had met opstarten was dat het eerste wat ik moest proberen.
bij mij was de HD kapot dat wist ik al voor ik een mail stuurde maar dat zal bij jouw zeker niet het geval zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Countess op 27-08-2004 14:29 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
thnx...
zal ik proberen >:)

neej werkt niet :r
hij wil/kan het er niet opzetten,
hij zegt dat je mp3 speler eerst volledig moet opgestart zijn :r
maar toch bedankt ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is toch gelukt!!
na wat kloten wou de pc alleen ff firmware updatje uitvoeren
mannnyyyyyyy THNX ;)
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)