Binnenkort wil ik graag overstappen op draadloos internet. In het nieuwe huis is het namelijk niet zo makkelijk om een utp kabel neer te leggen. Nu was mijn vraag of ik nu een hele nieuwe wireless router moet kopen of dat ik met deze vigor 2200e uit de voeten kan, en hoe dat dan mogelijk is....alvast bedankt!
gewoon een Wireless Accesspoint er aan hangen.
En e.v.t. een firmware update uitvoeren.FireWurX schreef op 27 augustus 2004 @ 14:08:
gewoon een Wireless Accesspoint er aan hangen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
waarom?
een accespoint is een los apparaat, die je er gewoon via een kort UTP kabeltje aan hangt.
verder zou ik nooit een firmwareupdate doen, als ik die niet echt nodig heb.
je loopt altijd risico dat het fout gaat.
Verwijderd
Zie hierboven.
En dat had je ook makkelijk genoeg kunnen weten door even gebruik te maken van de GoT-search of Google. Enig initiatief van jouw kant verwachten we toch wel bij het openen van een topic.
Lees dit eens door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
En dat had je ook makkelijk genoeg kunnen weten door even gebruik te maken van de GoT-search of Google. Enig initiatief van jouw kant verwachten we toch wel bij het openen van een topic.
Lees dit eens door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dit topic is gesloten.
![]()