Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[T-mobile] Voicemail automatisch ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola..

Ik kreeg laatst weer een mooie rekening binnen van t-mobile, alleen dit maal was het een relatief hele hoge rekening, door bellen in het buitenland. Heel vreemd, want ik had een zgn "relax holiday" bundel afgesloten (30min bellen in buitenland).
Dus ik bekijk net de gespecificeerde rekening, en wat zie ik: zeker 20x een voor mij vreemd 06-nummer (06240641132760), dat later voicemail van t-mobile blijkt te zijn...
Het vervelende is dus dat dat nummer steeds 4 a 5 sec gebeld is a minstens een euro per keer. En nu komt het: ik weet heel zeker dat dit nummer niet gedraaid heb!!! wtf ?!...
Na nadere inspectie :+ kwam ik er ook achter dat voorgaande keren dat ik in het buitenland was (juni, juli) ook steeds dat nummer gedraaid is...

aargh.. opgeteld komt dit geintje op zeker 50 euro.. :/

Weet iemand of ik perongeluk ergens een autodail functie oid heb aanstaan ?!
En of het zin heeft om hierover met T-mobile :/ contact op te nemen?

Alvast bedankt :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is jouw voicemail :D

Mensen bellen jou in 't buitenland. De bellers betalen tot de grens. Jij de rest, maar je toestel staat uit, dus betaal je vanuit 't zonnige buitenland de verbinding naar het voicemail-nummer...

Moraal: Voicemail uitzetten in 't buitenland ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BtM909 op 27-08-2004 13:48 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 13:45:
Ola..

Ik kreeg laatst weer een mooie rekening binnen van t-mobile, alleen dit maal was het een relatief hele hoge rekening, door bellen in het buitenland. Heel vreemd, want ik had een zgn "relax holiday" bundel afgesloten (30min bellen in buitenland).
Dus ik bekijk net de gespecificeerde rekening, en wat zie ik: zeker 20x een voor mij vreemd 06-nummer (06642401132760), dat later voicemail van t-mobile blijkt te zijn...
Het vervelende is dus dat dat nummer steeds 4 a 5 sec gebeld is a minstens een euro per keer. En nu komt het: ik weet heel zeker dat dit nummer niet gedraaid heb!!! wtf ?!...
Na nadere inspectie :+ kwam ik er ook achter dat voorgaande keren dat ik in het buitenland was (juni, juli) ook steeds dat nummer gedraaid is...

aargh.. opgeteld komt dit geintje op zeker 50 euro.. :/

Weet iemand of ik perongeluk ergens een autodail functie oid heb aanstaan ?!
En of het zin heeft om hierover met T-mobile :/ contact op te nemen?

Alvast bedankt :)
Is dat nummer niet veel te lang? En heeft het niks mee te maken dat iemand jou heeft gebeld en de voicemail heeft gekregen? Dat kost jou namelijk ook handen vol geld (zie BtM909).

Daarnaast kun je altijd met T-mobile contact opnemen...ik zou niet waten waarom je dat niet zou doen. Eigenlijk zou ik dat eerst doen i.p.v. hier iets te posten.

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat nummer is idd te lang, maar ik draaide het net en toen bleek het voicemail te zijn..

Overigens: ik heb mijn telefoon vrijwel niet uit gehad, en misschien 2x een gemiste oproep gehad..

:?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:53 ]

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

BtM909 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:47:
Het is jouw voicemail :D

Mensen bellen jou in 't buitenland. De bellers betalen tot de grens. Jij de rest, maar je toestel staat uit, dus betaal je vanuit 't zonnige buitenland de verbinding naar het voicemail-nummer...

Moraal: Voicemail uitzetten in 't buitenland ;)
Maar als je telefoon uitstaat, dan wordt de verbinding met het buitenland toch niet gemaakt? Dan belt iemand op en dan wordt die toch gewoon doorverbonden met de Nederlandse voicemail? Waarom zouden ze dat dan via het buitenland routeren?

Niet?
[Specs]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 13:50:
Ja dat nummer is idd te lang, maar ik draaide het net en toen bleek het voicemail te zijn..

Overigens: ik heb mijn telefoon vrijwel niet uit gehad, en misschien 2x een gemiste oproep gehad..

:?
Misschien ben je een paar (of meer :)) keer buiten bereik geweest?
Je kunt het altijd even checken bij T-mobile.

[ Voor 6% gewijzigd door Ruzor op 27-08-2004 14:12 ]

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1