[Bittorrent] Krijg bestand niet verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• robbertvi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
Bittorent heb ik onlangs verwijderd, maar nu heb ik nog een bestand van een MB die ik afgebroken had. Deze krijg ik maar niet verwijderd want hij claimt dat "De bron- of doelbestanden zijn mogelijk in gebruik." (Maar is dus eigenlijk niet het geval)

Hoe krijg ik deze dus verwijderd? Bedankt.

Verwijderd

Mogelijkheid is om meteen na het herstarten van je pc om een dos prompt te openen en dan te browsen naar die dictory waar dat bestand staat.
Even voor de zekerheid lijstje opvragen met bestanden in die map ( dir ).
vervolgens kan je "del <bestandsnaam>.<extensie>" doen.
Of als dat toch het enigste is "del *.*"

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 14:40 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:38:
Mogelijkheid is om meteen na het herstarten van je pc om een dos prompt te openen en dan te browsen naar die map waar dat bestand staat.
vervolgens kan je "del <bestandsnaam>.<extensie>" doen.
Of als dat toch het enigste is "del *.*"
Wel nadat je je DOS-prompt hebt, even explorer.exe killen via de Task Manager. ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen?

Probeer die mogelijkheden eens uit.. ook al zou het niet om een AVI bestand gaan. En probeer het bestand ook eens te verwijderen in Veilige Modus. En zou je de volgende keer wat meer info willen geven? Zoals om wat voor een bestand het hier gaat wat je via Bittorent wou downloaden (extentie) en welk OS je draait? Wel zo makkelijk :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• robbertvi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07-2025
Tuurlijk kan ik dat:

Bestand: 05_HL2-Ravenholm.exe (Bink Video bestand van HL2 movie :P)

Ik kapte hem dus af omdat het rete traag ging, en heb hem inmiddels al gedownload via een andere weg.
Met die DOS prompt had ik al geprobeerd alleen binnen de windows omgeving. Ik zal dus andere booten. Misschien is dat de oplossing.

Daarna probeer ik dat van die AVI uitleg. Bedankt trouwens alvast! :)

Edit: ow die AVI oplossing is hetzelfde.

Edit: OK! Bedankt mensen. Het is opgelost. _/-\o_ ;)

[ Voor 12% gewijzigd door robbertvi op 27-08-2004 17:11 ]