Toon posts:

[XP] Explorerfuncties werken niet meer na installatie SP2*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik XP SP2 geinstalleerd en sindsdien ondervind ik een aantal serieze problemen met mijn PC. Ik kan nl. zowel internetexplorer, windowsexplorer, my computer en het configuratiescherm niet meer openen. Het zandlopertje verschijnt even en vervolgens verdwijnt ie weer wanneer ik IE open. Wanneer ik de windowsexplorer of my computer open, krijg ik na ene tijdje een Drwatson Postmortem debugger code, waar ik verder niets mee kan.
Normaal gesproken surf ik met Opera maar sporadisch moet ik internet explorer gebruiken. Zou het hiermee te maken kunnen hebben? Ik heb al flink gezocht op internet maar tot dusver heb ik weinig kunnen vinden wat lijkt op mijn probleem. Zijn er meer mensen die deze problemen ondervinden? En zo ja, is er een oplossing voor bekend?

groeten,

Ukes

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat het OS er in staat - verder, er zijn op GoT wel degelijk een aantal reacties te vinden waarbij dit probleem voorkomt en meestal had dit te maken met 3rd-party geinstalleerde software :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou ik deze kunnen vinden dan op GoT? In de tread van meer dan inmiddels 30 pagina's is het inmiddels erg moeilijk zoeken geworden. Wellicht mijn eigen onhandigheid, maar ik zou graag weten hoe ik het dan makkelijker zou kunnen vinden.

Alvast bedankt,

Udo

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Mijn pc hing telkens even een minuutje bij het booten wnnr ik IE opstartte. Heb dan Norton Firewall gedisabled en alles werkte terug...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Windows firewall aan staan, maar ik zal mijn Norton systemworks nog eens doorspitten