Toon posts:

laptop met dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe ik m'n laptop met m'n dvd speler kan verbinden zodat ik daarop lekker hard mijn mp3tjes kan luisteren :D zou geweldig zijn

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 23:19
Misschien met een kabeltje, minijack naar tulp, op je headphone uitgang?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-02 16:10
Welkom op GoT...

Ik zie dat je nieuw bent hier en het lijkt me best slim om even de FAQ's door te lezen voordat je wat post. En dan is er natuurlijk de search ;)

Daarnaast bied je startpost (ST) gewoon te weinig informatie over wat je al zelf geprobeerd heb (als je dat al gedaan hebt) en wat voor laptop je hebt cq aansluitingen die heeft (zelfde geldt voor je dvd-speler).

Verwijderd

Topicstarter
op me laptop heb ik s-video out en headphone uitgang weet er zelf ook nie zoveel van _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
misschien zo'n kabel: 3.5mm minijack naar chinch kabeltje

Verwijderd

Topicstarter
please an answer of ut dan werkt?? geluid laptop op dvd speler zodat ik hard kan luisteren

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik de mini jack in de headphones uitgang plug naar de analog in op de dvd via de cinch heb ik dan geluid uit m'n dvd speler boxen als ik de source van de dvd speler op aux zet??? 8)7 ik wor gek

Verwijderd

ja, je moet ook wel wat geduld hebben he, gebruik trouwens de edit knop, en 3x kicken in nog geen half uur wordt zeker niet geapprecieerd.
Je manier moet wel werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 13:38 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Hard gelijk uit een DVD-speler? Zit daar dan een versterker in? Wat voor merk/type is het? Meer info is altijd handig!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
hopelijk een hard geluid ja tis een jvc home cinema met 350 watt nie zo'n grote kamer dus aardig hard hoor cd's en muziekdvd's van tiesto bijvoorbeeld knallen de kamer uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 14:24 ]

Verwijderd

Kijk alsjeblieft een hier voor een antwoord op je vraag.

Maar misschien wel belangrijker: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.